استخدام مهماندار در هواپیمایی عمان

عمان کشوری آرام در منطقه خاور میانه و حاشیه دریای عمان به شمار می رود و در سال های اخیر به سرعت در مسیر توسعه گام بر می دارد. همزمان با توسعه سریع زیرساخت ها، نیاز این کشور به نیروی کار نیز افزایش چشمگیری داشته است. با توجه به اینکه در سال های اخیر سطح درآمدها نسبت به هزینه های زندگی و در نتیجه قدرت خرید در این کشور به شکل چشمگیری رشد کرده و ریال عمان نیز در زمره ارزشمندترین ارزهای جهانی قرار گرفته، استقبال نیروی کار از نقاط مختلف دنیا از فرصت کار در این کشور عربی منطقه خاور میانه بسیار افزایش پیدا کرده است. خطوط هوایی این کشور با نام OMAN AIR در دهه گذششته همه ساله در میان 10 شرکت برتر هوایی جهان جا گرفته اند. این شرکت هواپیمایی سعی دارد با توسعه مسیرهای پروازی و بهبود ارائه خدمات به مسافرین، گوی سبقت را از خطوط هواپیمایی رقیب در این منطقه به ویژه هواپیمایی امارات، قطر ایرویز، هواپیمایی الاتحاد و ترکیش ایرلاینس برباید. در این راستا طرح توسعه جسورانه ای برای فرودگاه مسقط نیز در حال اجراست و عمانی ها مشتاقند فرودگاه مسقط در رقابت با فرودگاه های دبی، دوحه، ابوظبی و استانبول، به هاب حمل و نقل مسافر در دنیا بدل گردد. از این رو فرصت استخدام مهماندار در هواپیمایی عمان ایر نیز برای نیروهای کار خارجی فراهم شده است. در این مطلب قصد داریم به شرایط استخدام مهماندار در هواپیمایی عمان ایر اشاره نماییم.

 

شرایط استخدام مهماندار در هواپیمایی عمان ایر

اصلی ترین شرایط استخدام مهماندار در هواپیمایی عمان ایر برای متقاضیان اعم از مرد و زن، عبارتند از:

همچنین بخوانید:  ویزای کار ترکیه

– سن فرد متقاضی استخدام مهماندار در هواپیمای عمان ایر باید بین 21 تا 32 سال باشد.

– به منظور بهره مندی از فرصت استخدام مهماندار در هواپیمایی امارات مدرک تحصیلی در سطح حداقل دیپلم لازم است.

– مزیت بزرگی که در این مسیر وجود دارد این است که مدرک زبان برای به دست آوردن این فرصت شغلی لازم نیست! فقط فرد متقاضی باید در حد نسبتا مطلوبی به مکالمه به زبان انگلیسی تسلط داشته باشد.

– دیگر مزیت بزرگ در نظر گرفته شده این است که داوطلبان لازم نیست هیچ گونه سابقه کاری ارائه دهند!

– برای متقاضیان زن، قد بالای 160 سانتی متر به طوری که فرد بتواند ارتفاع 212 سانتی متری را با دست خود لمس کند، الزامی است.

 

مزایای کار بعنوان مهماندار هواپیما در عمان

اصلی ترین مزایای کار بعنوان مهماندار هواپیما در عمان عبارتند از:

– اصلی ترین مزیت کار بعنوان مهماندار هواپیما در عمان، عدم کسر مالیات از درآمد است. زیرا اغلب مشاغل در این کشور، معاف از مالیات بر درآمد هستند.

– به بسیاری از داوطلبان، علاوه بر حقوق، حق مسکن و یا پانسیون نیز داده می شود.

– افرادی که بعنوان مهماندار هواپیما در عمان کار می کنند از طیف وسیعی از خدمات رفاهی و خدمات درمانی کاملا رایگان بهره مند می شوند.

– رفت و آمد به محل کار مانند اکثر ایرلاین های دنیا، بر عهده خود شرکت هواپیمایی اسست و هزینه ایاب و ذهابی نباید توسط و مهماندار پرداخت شود.

 

حقوق مهماندار هواپیما در عمان

همان طور که پیش تر ذکر شد درآمد در کشور عمان در سال های اخیر، تناسب بسیار خوبی با هزینه های زندگی در این کشور پیدا کرده و سطح رفاه اجتماعی در این کشور بسسیار افزایش یافته. از طرف دیگر، ریال عمان جزو ارزشمندترین ارزهای دنیا به شمار می رود. از اینرو، اتباع سایر کشورها نیز اشتیاق بالایی به کار در بازار کار این کشور دارند. زیرا با چند سال کار کردن در این کشور و جمع کردن سرمایه ای مناسب می توانند آینده ای خوب برای خود و خانواده شان در سایر کشورها نیز رقم بزنند. به طور میانگین حقوق مهماندار هواپیما در عمان چیزی حدود 700 تا 800 ریال عمان در ماه است که با نرخ فعلی ارز، معادل رقمی بالاتر از 60 میلیون تومان خواهد بود.  طبیعتا اگر ساعات پروازی فرد بیشتر باشد، درآمد بیشتری نیز می تواند کسب نماید. هزینه زندگی در عمان اندکی از ایران بیشتر است. اما بعلت تناسب بسیار خوب هزینه های زندگی و درآمدها، نه تنها فرد مشغول به کار می تواند از پس هزینه های زندگی در این کشور برآید، بلکه به راحتی اجازه پس انداز نیز خواهد داشت.

همچنین بخوانید:  ویزای کار کره جنوبی

 

کاریابی بین المللی پرگاس پارس آماده ارایه خدمات در خصوص انواع ویزای کار و اعزام نیروی کار به عمان و سایر کشورها می باشد. در ذیل، شماره تماس این کاریابی بین المللی ذکر شده است:

021-88662181

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.