استخدام پرستار در ایرلند

ایرلند همواره در طی سال های اخیر، از کشورهای مناسب برای مهاجرت نیروی کار متخصص به شمار می رفته و ایرانیان متخصص و ماهر زیادی در رشته های مختلف نیز به این کشور رفته و مشغول به کار شده و به موفقیت های فراوانی نیز دست یافته اند. طبیعتا کشور ایرلند همچنان برای رشد و توسعه بیشتر به نیروی کار ماهر در رشته های مختلف نیاز دارد تا چرخ های توسعه را در این کشور با سرعت بیشتری به گردش درآورد. این نیاز به نیروی کار، مشاغل و حرفه های بسیار پرشماری را در بر می گیرد. در این میان در رشته های مربوط به بهداشت، درمان و سلامت، کشور ایرلند همه ساله به نیروی کار متخصص پرشماری اعلام نیاز می کند. پرستاری از مشاغلی است که ایرلند با کمبود آن مواجه است و از طرف دیگر هم شرایط کار پرستاری در ایرلند در مقایسه با اکثر کشورهای دنیا مناسب است و پرستاران زیادی از سراسر دنیا از جمله کشور عزیزمان ایران مشتاق این هستند که از طریق کاریابی پرستاران در ایرلند وارد بازار کار این کشور شوند. در ادامه بیشتر به شرایط استخدام پرستار در ایرلند خواهیم پرداخت.

پرستاری همانند رشته هایی چون پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، و سایر رشته های پیراپزشکی، اولا از رشته های بسیار مهم و قابل احترام و با ارزش در همه کشورها به ویژه کشورهای پیشرفته به حساب می آید، ثانیا بسیار حساس است و به علت اینکه مستقیما با سلامت و جان انسان ها در ارتباط است در زمینه اعطای مجوز کار با سختگیری و حساسیت فراوانی مواجه است. به عنوان مثال در کشور ایرلند پرستارانی که به تحصیل این رشته می پردازند، در طول دوره تحصیل با سختگیری فراوانی روبرو می شوند و آموزش هایی که به آن ها ارائه می شود نیز کاملا تحت نظر سیستم بهداشت و درمان و نظام سلامت این کشور است. بر این اساس افرادی که از دانشگاه های این کشور در این رشته فارغ التحصیل می شوند، فارغ از ملیتشان شایسته کار در سیستم بهداشت و درمان این کشور شناخته شده و می توانند مجوز کار دریاف کنند. اما افرادی که در دانشگاه های کشورهای دیگر به تحصیل پرداخته و متقاضی کاریابی پرستاران در ایرلند هستند، می بایست حتما به نوعی صلاحیتشان به تایید نظام سلامت ایرلند برسد تا بتوانند مجوز کار در این کشور را دریافت کرده و وارد سیستم بهداشت و درمان این کشور شوند. از این رو برای اعزام نیروی کار پرستار به ایرلند، انجام فرآیند معادل سازی مدارک در این کشور ضرورت دارد. اما افرادی که در دانشگاه های کشورهای عضو پیمان بولونیا به تحصیل این رشته پرداخته اند نیز نیازی به معادل سازی مدارک خود در ایرلند ندارند و فقط با ارائه مدرک زبان معتبر می توانند در این کشور در کادر درمان مشغول به کار شوند.

همچنین بخوانید:  کاریابی پرستاران در استرالیا

 

کاریابی پرستاران در ایرلند

معادل سازی مدارک پرستاری و سایر رشته های بخش بهداشت و درمان از جمله متقاضیان استفاده از فرصت استخدام پزشکان در ایرلند ساده تر و دست یافتنی تر از کشوری مثل کانادا می باشد. از این رو افرادی که قصد دارند حتما برای کار در خارج از کشور به یک کشور انگلیسی زبان وارد شوند، ایرلند برایشان گزینه ای بسیار مناسب به شمار می رود. پرستاری یکی از مشاغل مورد نیاز در کشور ایرلند محسوب می شود و هموطنان متقاضی نیز می توانند با استفاده از فرصت اعزام نیروی کار پرستار به ایرلند در این کشور مشغول به کار شده و از شرایط کار پرستاری در ایرلند و همچنین زندگی در این کشور بهره لازم را ببرند.:

همان طور که ذکر شد برای اعزام نیروی کار پرستار به ایرلند می بایست فرآیند معادل سازی مدارک در این کشور با موفقیت صورت گیرد. از این رو افراد متقاضی استفاده از فرصت استخدام پرستار در ایرلند باید ریز نمرات تحصیلی دانشگاه، دانشنامه دانشگاه، مدارک عضویت در انجمن ها و نظام پرستاری و …، مدارک دال بر سوابق اشتغال، گواهی نامه های اخذ شده، را همراه با ترجمه رسمی آن ها به  زبان انگلیسی ترجمه و به انضمام کپی صفحه اول پاسپورت ارائه نمایند. همچنین باید فرم درخواست را نیز پر کرده و ضمیمه این مدارک نمایند.

کاریابی بین المللی پرگاس پارس با سال ها تجربه موفق در زمینه اعزام نیروی کار پرستار به ایرلند، آماده ارائه خدمات از صفر تا صد به پرستاران عزیز هموطن در زمینه اخذ ویزا و معادل سازی و کاریابی پرستاران در ایرلند می باشد. بسیاری از پرستاران عزیز ایرانی در سال های اخیر با استفاده از خدمات این کاریابی بین المللی معتبر توانسته اند از فرصت استخدام پرستار در ایرلند، انگلیس، استرالیا، کانادا، اتریش، آلمان، سوئیس، نیوزلند، قطر، عمان، کویت، امارات متحده عربی و … استفاده کرده و از درآمد بسیار مناسبی بهره مند شوند.

همچنین بخوانید:  استخدام پرستار در هلند

 

درآمد پرستاران در ایرلند

درآمد پرستاران در ایرلند در مقایسه با بسیاری از کشورهای دنیا، بالاتر بوده و به نسبت هزینه های زندگی در این کشور نیز رقم بسیار مناسب و قابل توجهی می باشد. میانگین درآکد پرستاران در ایرلند رقمی حدود 45 هزار یورو در سال است که معادل 23 یورو در هر ساعت کار می باشد.  حداقل درآمد یک پرستار در ایرلند که به پرستاران تازه فارغ التحصیل شده و وارد شده به نظام سلامت اعطا می شود، 38 هزار یورو در سال است و این درآمد بر اساس سابقه و تجربه کاری این رقم افزایش می یابد. بعنوان مثال یک پرستار با تجربه و سابقه کار بیش از 10 سال، می تواند به راحتی بیش از 57 هزار یورو در سال درآمد کسب نماید.

 

کاریابی بین المللی پرگاس پارس آماده ارایه خدمات در خصوص انواع ویزای کار و اعزام نیروی کار به ایرلند و سایر کشورها می باشد. در ذیل، شماره تماس این کاریابی بین المللی ذکر شده است:

021-88662181

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.