استخدام پزشکان در ایرلند

کشور ایرلند بعنوان تنها کشور انگلیسی زبان عضو در اتحادیه اروپا، به نیروی کار متخصص از سایر نقاط دنیا نیاز پیدا کرده و چند سالی است بعنوان یکی از مقاصد خوب مهاجرت کاری به حساب می آید. از این رو فرصت مناسبی برای متخصصان رشته‌ ها و حرفه‌ های مختلف برای کار در این کشور فراهم گردیده است. کار در ایرلند مزایای فراوانی دارد که از آن جمله می توان به امکان زندگی در یک کشور بسیار آرام، کسب درآمد مناسب، استفاده از شرایط مناسب بازار کار و بهره مندی از یک استاندارد بالا از رفاه اجتماعی اشاره کرد. طبیعتاً یکی از بخش ‌هایی که در این کشور نیاز فراوانی به نیروی کار متخصص دارد، سیستم بهداشت و درمان است و به همین جهت فرصت بسیار مناسبی برای پزشکان و سایر متخصصان رشته های علوم پزشکی برای کار در این کشور موجود می باشد. در این مطلب قصد داریم به شرایط استخدام پزشکان در ایرلند بپردازیم. با ما همراه باشید.

 

کاریابی پزشکان در ایرلند

طبیعتاً برای استخدام پزشکان در ایرلند نیز مانند سایر کشورها، بدون انجام پروسه معادل سازی مدارک تحصیلی پزشکی در این کشور شانسی وجود نخواهد داشت. پس اولین قدم در مسیر کاریابی پزشکان در ایرلند ثبت نام در سازمان مسئول ارزشیابی سطح علمی پزشکان در ایرلند است. سپس متقاضی کاریابی پزشکان در ایرلند باید در  آزمون رسمی معادل سازی مدارک پزشکی در این کشور شرکت نماید.

یکی دیگر از مسائل مهم برای کاریابی پزشکان در هر کشوری تسلط به زبان رسمی آن کشور است زیرا پزشکان باید بتوانند با بیماران و اعضای کادر بهداشت و درمانی در آن کشور به زبان رسمی که زبان تکلم مردم آنجاست به راحتی ارتباط برقرار کنند. بیماران در هر کشوری با زبان رسمی همان منطقه صحبت می کنند و پزشک باید بتواند به خوبی مشکل بیمار را متوجه شده و توصیه های لازم جهت درمان را به وی تفهیم نماید. از این رو متقاضیان استخدام پزشکان در ایرلند باید حتما به زبان انگلیسی تسلط داشته و میزان تسلط خود را از طریق اداره ارائه مدرک اثبات نمایند. به مانند سایر رشته ها پزشکان نیز می توانند مدرک زبان آیلتس ارائه نمایند.

همچنین بخوانید:  اعزام کارکنان بخش سلامت به عمان

پس از موفقیت در آزمون معادل سازی مدارک، متقاضیان کاریابی پزشکان در ایرلند باید برای اخذ ویزای موقت و نهایی کردن پروسه ثبت‌ نام خود و همچنین اخذ یک پیشنهاد شغلی یا جاب آفر اقدام نمایند.

کاریابی بین المللی پرگاس پارس با چندین تجربه موفق در زمینه اعزام مشتاقان استفاده از فرصت کاریابی پزشکان در ایرلند به این کشور عضو اتحادیه اروپا، آماده ارائه خدمت به پزشکان هموطنمان در کلیه مراحل پروسه معادل سازی، گرفتن جاب آفر و ویزای کار در این کشور می باشد. چندین پزشک عزیز مشتاق استفاده از فرصت استخدام پزشکان در ایرلند، توسط این کاریابی بین المللی به این کشور اعزام شده و پس از طی کردن مراحال معادل سازی مدارک خود، مجوز طبابت در سیستم بهداشت و درمان این کشور انگلیسی زبان را به دست آورده و مشغول به کار شده اند. همین تجربیات و پرونده های موفق در زمینه اعزام نیروی کار پزشکی به ایرلند و سایر کشورها موجب شده، این موسسه به طور تخصصی در زمینه کاریابی بین المللی پزشکان، شناخته شده باشد.

 

درآمد پزشکان در ایرلند

می دانیم تعداد مشتاقان بهره مندی از فرصت استخدام پزشکان در ایرلند سال به سال رو به افزایش است و و دلیل اصلی آن بالا بودن درآمد پزشکان در ایرلند می باشد. درآمد یک پزشک عمومی نسبت به مشاغل سطح بالایی چون معماری، وکالت، مهندسی در شاخه ها و رشته های مختلف، و حسابداری در این کشور بسیار بالاتر است، به طوری که یک پزشک عمومی که به عنوان GP یا پزشک خانواده فعالیت می نماید، به طور میانگین درآمدی حدود 152 هزار یورو در سال کسب می کند. البته این رقم کاملاً بسته به تجربه و مهارت پزشک و سابقه کاری وی داشته و به کارفرما و مرکز بهداشت و درمانی که در آن مشغول به کار است نیز بستگی دارد.

همچنین بخوانید:  کاریابی پزشکان در اتریش

به طور کلی می توان ایرلند را کشوری گران به حساب آورد که هزینه های زندگی در آن حتی نسبت به انگلستان هم بالاتر است. اما سطح درآمد اغلب مشاغل در این کشور نیز بالاست و به همین جهت سطح رفاه اجتماعی مناسبی در اسن کشور برقرار است. به همین نسبت درآمد پزشکان در ایرلند هم گه از پردرآمد ترین اقشار این جامعه به شمار می روند، نسبت به هزینه های زندگی در این کشور بالاست. از این رو پزشکان ایرانی نیز به اسستفاده از فرصرت کاریابی پزشکان در ایرلند اشتیاق زیادی نشان می دهند.

 

کاریابی بین المللی پرگاس پارس آماده ارایه خدمات در خصوص انواع ویزای کار و اعزام نیروی کار به ایرلند و سایر کشورها می باشد. در ذیل، شماره تماس این کاریابی بین المللی ذکر شده است:

021-88662181

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.