آوسبیلدونگ پرستاری در آلمان

آلمان مهاجرپذیرترین کشور عضو اتحادیه اروپا و از اصلی ترین قدرت های اقتصادی و صنعتی در جهان محسوب می شود. روش های مختلفی برای ورود به بازار کار این کشور وجود دارد که افراد واجد شرایط، از مزایای آن ها بهره می برند. یکی از روش هایی که در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته، شرکت در دوره های آموزش مهارت در سیستم آموزشی این کشور است که معمولا به صورت تئوری و عملی می باشد و با نام آوسبیلدونگ شناخته می شود. دانش آموختگان این دوره ها پس از دریافت مدرک پایان دوره، می توانند بعنوان نیروی کار ماهر یا حرفه ای، در بازار کار کشور آلمان مشغول به کار شوند. یکی از محبوب ترین دوره های آوسبیلدونگ، دوره های آوسبیلدونگ پرستاری در آلمان است که در این مطلب به شرایط این دوره ها اشاره می نماییم.  

شرایط دوره های آوسبیلدونگ پرستاری آلمان

دوره های آوسبیلدونگ پرستاری در آلمان، 3 ساله است و پس از گذراندن این دوره ها، می توان بعنوان پرستار جنرال در سیستم بهداشت و درمان این کشور به کار مشغول شد. برای ورود به این دوره ها باید مدرک زبان آلمانی در سطح B2 ارائه نموده و پروسه ثبت نام نیز بین 12 تا 14 ماه معمولا زمان می برد. افرادی که قصد شرکت در این دوره ها را دارند باید حداقل مدرک تحصیلی دیپلم داشته و سنی بین 18 تا نهایتا 45 سال داشته باشند.  

مزایای دوره های آوسبیلدونگ پرستاری در آلمان

در طول دوره و همراه با گذراندن واحدهای عملی درآمدی حدود 1000 تا 1200 یورو برای این افراد در نظر گرفته می شود. با گرفتن مدرک آوسبیلدونگ پرستاری در آلمان می توان از حقوقی حداقل 2500 تا 3500 یورویی در ماه بهره مند شد. این افراد پس از 2 سال و نیم کار در آلمان بعنوان پرستار،  می توانند اقامت دائم آلمان را نیز بدست آورند. همچنین در طول دوره آوسبیلدونگ، امکان پیوستن خانواده (همسر و فرزندان) به آنان در کشور آلمان وجود دارد.
همچنین بخوانید:  استخدام پرستار در سوئد
موسسه پرگاس پارس با سال ها تجربه موفق در زمینه اعزام نیروی کار به کشورهای مختلف به ویژه آلمان و اتریش، آماده راهنمایی هموطنان عزیز در زمینه ورود به بازار کار کشور آلمان می باشد. خوشبختانه افراد متعددی در سال های اخیر با استفاده از خدمات این موسسه، به بازار کار آلمان، اتریش، انگلیس، استرالیا، کانادا، آمریکا، نیوزلند، سوئیس، هلند، فرانسه و سایر کشورهای پیشرفته مهاجرپذیر وارد شده و بسیار موفق بوده اند.  

کاریابی بین المللی پرگاس پارس آماده ارایه خدمات در خصوص انواع ویزای کار و اعزام نیروی کار به آلمان و سایر کشورها می باشد. در ذیل، شماره تماس این کاریابی بین المللی ذکر شده است:

021-88662181

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.