اعزام کارکنان بخش سلامت به عمان

بسیاری از پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان، پرستاران و متخصصان سایر رشته های پیراپزشکی و فعالان بخش سلامت کشورمان به کار در خارج از کشور می اندیشند. برای این عزیزان کشور عمان به عنوان یکی از بهترین گزینه های پیش رو به حساب می آید. زیرا این کشور در سال های اخیر سرمایه گذاری کلانی روی زیرساخت‌ های بخش سلامت و سیستم بهداشت و درمان خود صورت داده و برای استفاده بهینه از این زیرساخت های مدرن، نیاز به نیروی کار متخصص در رشته های مرتبط دارد. همچنین به علت بالا بودن ارزش ریال عمان، بسیاری از متخصصان این رشته ها از سراسر دنیا از جمله کشور عزیزمان ایران مشتاق ورود به بازار کار این کشور و کار در سیستم بهداشت و درمان عمان هستند. در ادامه بیشتر به شرایط اعزام کارکنان بخش سلامت به عمان اشاره می کنیم.

در تمامی کشورهای دنیا برای ورود به بازار کار در رشته های مرتبط با نظام سلامت، دانش آموختگان این رشته ها در سایر نقاط دنیا می بایست مدارک خود را در کشور مقصد معادل سازی نمایند. فرآیند معادل سازی مدارک رشته های علوم پزشکی در اکثر کشورهای دنیا با آزمون همراه است و این آزمون به زبان کشور مورد نظر انجام می گیرد. اما در کشور عمان، معادل سازی مدارک از طریق شرکت در آزمون پرومتریک صورت می گیرد که این آزمون به زبان انگلیسی برگزار می شود و متخصصان رشته ‌های بخش سلامت برای شرکت و موفقیت در این آزمون نیازی به یادگیری زبان عربی که زبان رسمی کشور عمان است، نخواهند داشت. این مورد، خود یکی از اصلی ترین مزایای کشور عمان برای متخصصان رشته های بخش سلامت به شمار می رود.

همچنین بخوانید:  استخدام پزشک در هلند

درآمد فعالان بخش سلامت در کشور عمان نسبت هزینه های زندگی در این کشور بسیار مناسب است. بسیاری از هموطنانمان که قصد ورود به بازار کار این کشور را دارند، این کشور را یک مقصد مهاجرت دائم برای خود به حساب نمی آورند و قصد دارند چند سال در بازار کار این کشور فعالیت کرده و سرمایه مناسبی برای آینده خود و خانواده شان جمع ‌آوری نمایند و سپس به ایران بازگشته و یا یک کشور پیشرفته را به عنوان مقصد مهاجرت بعدی خود برگزینند. با توجه به بالا بودن ارزش ریال عمان، قطعاً با چند سال کار در این کشور می توان سرمایه نسبتاً مناسبی پس ‌انداز نموده و آینده بهتری برای خود و خانواده شان رقم زد.

کاریابی بین المللی پرگاس پارس با سالها تجربه در زمینه اعزام نیروی کار به ویژه متخصصان بخش سلامت به کشورهای مختلف دنیا، آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیزمان در زمینه ورود به بازار کار کشور عمان نیز می باشد. در سالهای اخیر تعداد زیادی از کارکنان بخش سلامت کشورمان توسط این کاریابی بین المللی به کشور عمان اعزام شده و مشغول به کار شده اند. از این رو هموطنان عزیز می توانند از خدمات این کاریابی بین المللی در زمینه پیدا کردن کار، اخذ جاب آفر و راهنمایی در زمینه معادل سازی مدارک علوم پزشکی در کشور عمان و سایر کشورهای مدنظرشان بهره مند گردند.

 

کاریابی بین المللی پرگاس پارس آماده ارایه خدمات در خصوص انواع ویزای کار و اعزام نیروی کار به عمان و سایر کشورها می باشد. در ذیل، شماره تماس این کاریابی بین المللی ذکر شده است:

همچنین بخوانید:  استخدام ماما در انگلیس

021-88662181

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.