ویزای کار کره جنوبی

کشور کره جنوبی بعنوان یک کشور پیشرفته صنعتی در دنیا شناخته شده و در بسیاری از موارد، از کشورهای پیشرو به شمار می رود. بعنوان مثال در زمینه صنایع الکترونیک و دیجیتال و خودروسازی، شرکت های این کشور، سهم قابل توجهی از فروش را در دنیا به خود اختصاص داده و در بسیاری موارد از شرکت های اروپایی، آمریکایی، چینی و ژاپنی نیز پیش هستند. اتباع سایر کشورها از جمله کشور عزیزمان ایران در سال های اخیر بیش از پیش برای تجارت، کار و تحصیل به کره جنوبی وارد می شوند. در این مطلب به شرایط اخذ ویزای کار کره جنوبی اشاره می نماییم.

در برخی موارد و برای برخی مشاغل، فرصت های کار در کره جنوبی فراوان است و به این دلیل امکان اخذ ویزای کار کره جنوبی برای افراد واجد شرایط در این مشاغل، بسیار زیاد است. یکی از این فرصت های شغلی، آموزش زبان انگلیسی در کره جنوبی است. برخی فکر می کنند که فرصت های شغلی آموزگار زبان انگلیسی در کره جنوبی برای افرادی که از کشورهای انگلیسی زبان به این کشور می آیند فراهم است، این در حالیست که افراد با ملیت های دیگر از جمله هموطنانمان هم می توانند از این فرصت ها استفاده کنند.

 

ویزای سری F کره جنوبی

اخذ ویزای سری F کره جنوبی آسانترین روش برای کار در کره جنوبی است، زیرا متقاضی با گرفتن این ویزا، دیگر نیازی به ویزای تحت حمایت شرکت نخواهد داشت. البته این ویزا به درد افراد تازه وارد نمی خورد. زیرا قبل از آنکه فرد بخواهد در یک شغل با این ویزا مشغول به کار شود، باید سابقه کار در یک شغل (یا چندین شغل در همان زمینه) را داشته باشید.

همچنین بخوانید:  کاورلتر چیست؟

 

دومین راه برای افراد خارجی برای اخذ ویزای کار کره جنوبی و کار در این کشور، ورود به دوره های تحصیل در این کشور است. افراد با داشتن مدرک لیسانس و فوق لیسانس از دانشگاه های این کشور می توانند ثابت کنند که با فرهنگ و زبان این کشور آشنایی داشته و واجد شرایط ورود به بازار کار این کشور هستند.

اما برای فردی که قصد دارد مستقیما وارد بازار کار کره جنوبی شود، ویزای کار کره جنوبی با حمایت یک شرکت، گزینه مناسبی است که دستیابی به آن بسیار سخت است. در حقیقت متقاضی باید سعی کند یک جاب آفر از کارفرمای فعال در اقتصاد کشور کره جنوبی به دست آورد و از این طریق وارد بازار کار این کشور شود. برای این منظور، متقاضی باید یا به زبان کره ای مسلط بوده و تسلط خود را با اخذ مدرک زبان کره ای اثبات کند، یا اینکه به زبان انگلیسی و یا سایر زبان های پرکاربرد دنیا مسلط باشد و بسته به زبان مورد نیاز برای فرصت شغلی مورد نظر، مدرک زبان مربوطه را نیز ارائه کند. این نوع ویزا برای کارکنان شعب شرکت های کره ای در کشورهای دیگر از جمله ایران نیز می تواند مناسب باشد. تسلط به زبان کره ای می توان به متقاضیان، کمک شایانی نماید. اما اکثر شرکت هایی که برای حمایت از ویزا برای کارمندان خارجی باز هستند، به دنبال کسانی هستند که به زبانهای غیر از کره ای مسلط هستند.

 

کاریابی بین المللی پرگاس پارس آماده ارایه خدمات در خصوص انواع ویزای کار و اعزام نیروی کار به کره جنوبی و سایر کشورها می باشد. در ذیل، شماره تماس این کاریابی بین المللی ذکر شده است:

همچنین بخوانید:  ویزای کار ترکیه

021-88662247

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.