استخدام دندانپزشک در ایرلند

همانطور که می دانیم کشور اروپایی ایرلند نیز با کمبود نیروی کار در زمینه مشاغل مربوط به بخش بهداشت و درمان و سلامت مواجه است و در عین حال شرایط درآمدی و شغلی بسیار مناسبی نیز برای متخصصان این رشته ها در این کشور فراهم است. به همین جهت برای دندانپزشکان از سراسر دنیا از جمله از کشور عزیزمان ایران نیز استفاده از فرصت استخدام دندانپزشک در ایرلند بسیار مورد توجه است.

در ایرلند دندانپزشکان هم می ‌توانند برای خود مطب شخصی دایر کنند، یا اینکه در بیمارستان ها، کلینیک ها، درمانگاه ها، و یا مراکز درمانی بزرگ و کوچک در این کشور مشغول به کار شوند و دندانپزشکانی که در خارج از کشور ایرلند و کشورهای عضو پیمان بولونیا برای اینکه از فرصت استخدام دندانپزشک در ایرلند بهره مند کردن حتما باید مدارک تحصیلی خود را در این کشور معادل سازی نمایند.

در گام اول متقاضیان باید مدارک تحصیلی و سوابق کاری خود را به انجمن دندانپزشکی ایرلند ارسال نمایند. دانشنامه و ریز نمرات رشته دندانپزشکی عمومی به همراه کارت نظام پزشکی باید حتماً در میان مدارک ارسال شده وجود داشته باشد. سازمان دندانپزشکی  ایرلند مدارک را بررسی کرده و در صورت تایید اولیه به متقاضیان اجازه شرکت در آزمون معادل سازی اعطا می شود.

پذیرفته شدگان این آزمون در صورتی که مدرک زبان انگلیسی معتبر داشته باشند، می توانند به عنوان یک دندانپزشک رجیستر شده به شمار آمده و در کشور ایرلند به عنوان دندانپزشک مشغول به کار شوند.

 

کاریابی دندانپزشکان در ایرلند

بهترین حالت برای استفاده از فرصت کاریابی دندانپزشکان در ایرلند این است که متقاضیان از کشور مبدا با کارفرمایان بخش سلامت ایرلند مذاکره نمایند و یک پیشنهاد کاری یا جاب آفر از کارفرمایان فعال در بخش سلامت این کشور دریافت کنند و از این طریق ویزای کار دریافت نموده و وارد کشور ایرلند شوند. برای این منظور این افراد باید علاوه بر تسلط به دانش دندانپزشکی به زبان انگلیسی نیز تسلط بالایی داشته و همچنین با فنون مذاکرات شغلی آشنایی کافی داشته باشند. همچنین آشنایی با شرایط اکوسیستم کسب و کار کشور ایرلند نیز می ‌تواند به آنان کمک نماید.

همچنین بخوانید:  استخدام دندانپزشک در سوئد

بهترین کار برای کم کردن ریسک برای متقاضیان استخدام دندانپزشک در ایرلند استفاده از خدمات یک کاریابی بین المللی می باشد. کاریابی بین المللی پرگاس پارس با سال ها تجربه در زمینه اعزام نیروی کار پزشکی، دندانپزشکی، و داروسازی به کشورهای مختلف از جمله ایرلند، انگلیس، استرالیا، کانادا، نیوزلند، اتریش، آلمان، سوئیس، و … آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز می باشد. تجربه پرونده های موفق بسیار زیاد در زمینه اعزام نیروی کار رشته های علوم پزشکی به کشورهای مختلف از جمله ایرلند موجب شده تیم کارشناسان این کاریابی بین المللی با شرایط استخدام و مصاحبه ‌های شغلی در کشورهای مختلف از جمله ایرلند آشنایی کافی پیدا کرده و بتوانند بهترین خدمات را در این زمینه به هموطنان عزیز ارائه نمایند.

 

درآمد دندانپزشکان در ایرلند

آمار ارائه شده در سال 2022 نشان می ‌دهد که میانگین درآمد دندانپزشکان در ایرلند سالانه حدود 76 هزار یورو می باشد که رقمی بسیار مناسب هم نسبت به هزینه های زندگی در این کشور و هم نسبت به درآمد دندانپزشکان در سایر کشورهای مهاجر پذیر دنیا به شمار می ‌رود. دندانپزشکان به طور میانگین 70 درصد بیش از میانگین درآمد مردم در گشور ایرلند درآمد دارند و از اقشار پردرآمد و بسیار مرفه جامعه ایرلند محسوب می شوند.

البته این رقم که ذکر شد میانگین درآمد دندانپزشکان در ایرلند است و قطعاً درآمد آنان در این کشور بسته به میزان سابقه شغلی و تجربه کاری و همچنین دانش و تخصص های بدست آمده توسط این افراد و همچنین بسته به شرایط کارفرما می تواند بالاتر یا پایین تر باشد. طبیعی است درآمد دندانپزشکان در ایرلند با سابقه کاری بالا و همچنین داشتن تخصص‌ های ویژه بسیار بالاتر از رقم ذکر شده است.

همچنین بخوانید:  استخدام دندانپزشک در دانمارک

 

کاریابی بین المللی پرگاس پارس آماده ارایه خدمات در خصوص انواع ویزای کار و اعزام نیروی کار به ایرلند و سایر کشورها می باشد. در ذیل، شماره تماس این کاریابی بین المللی ذکر شده است:

021-88662181

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.