کاریابی پزشکان در کویت

  • کاریابی پزشکان در کویت
  • استخدام پزشک در سوئیس

کاریابی پزشکان در کویت

یکی دیگر از کشورهای حوزه خلیج همیشه فارس که بازار کار بسیار مناسبی برای نیروهای متخصص کادر بهداشت و درمان دارد، کویت می باشد. ارزش بالای پول ملی این کشور یعنی دینار کویت موجب می شود نه تنها از ایران بلکه از سراسر دنیا همه ساله عده زیادی متقاضی استفاده از فرصت کاریابی پزشکان در کویت باشند. اقتصاد با ثبات این کشور و میانگین درآمد بالای مردم در آن موجب شده کویت کشوری بسیار عالی برای زندگی و همچنین فعالیت های اقتصادی به حساب آید. از این رو سرمایه گذاری های کلانی نیز در این کشور صورت گرفته و در زمینه زیرساخت های بخش بهداشت و درمان نیز این کشور با توسعه بسیار چشمگیری مواجه شده است. اما همچنان با وجود زبرساخت های بسیار مناسب و تجهیزات مدرن، کویت به نیروی کار متخصص در زمینه های مختلف علوم پزشکی نیاز مبرم دارد تا بتواند شاهد بالارفتن شاخص های سلامت و در نتیجه توسعه باشد. از این رو پزشکان هموطن ما نیز می توانند با استفاده از این فرصت پیش آمده از طریق کاریابی پزشکان در کویت در این کشور مشغول به کار شده و درآمدی بسیار مناسب را تجربه نمایند.

مزیت دیگری که برای کاریابی پزشکان در کویت در مقایسه با سایر کشورها می توان در نظر گرفت، عدم نیاز به طی کردن فرآیند معادل سازی مدارک تحصیلی پزشکی در این کشور در همان ابتدای ورود به بازار کار این کشور است. روند اعزام نیروی کار پزشکی به کویت بدین صورت است که فرد متقاضی کاریابی پزشکان در کویت باید در ابتدا از کشور مبدا یک پیشنهاد کاری یا Job Offer از یک کارفرما در کویت دریافت کند و با استناد به آن بتواند ویزای کار کویت را دریافت کرده و وارد این کشور شود. تفاوت پروسه معادل سازی در کویت با اکثر کشورها در این است که پزشک دارای پیشنهاد کاری در کویت بلافاصله پس از ورود به این کشور در جایگاه شغلی که پیشنهاد آن را دریافت کرده بود مشغول به کار می شود و لازم نیست ابتدا فرآیند معادل سازی مدارک را با موفقیت سپری کند و بعد از آن بتواند کار خود را برای کارفرما آغاز کند، بلکه می تواند به کار خود پرداخته و در همین حین همزمان پروسه معادل سازی مدارک خود را کلید بزند و در ظرف 6 ماه آن را به سر انجام برساند. دیگر مورد از مناسب بودن شرایط کار پزشکان در کویت این است که پزشکان خارجی در اکثر کشورها پس از موفقیت در آزمون معادل سازی مدارک باید دوره ای حداقل 6 ماهه را نیز در سیتم بهداشت و درمان آن کشور به عنوان کارورز بگذرانند، اما در کویت چنین نیست و همین دوره کار برای کارفرما که فرد متقاضی در آن مشغول به کار شده به عنوان دوره کارورزی نیز برای وی به حساب می آید.

همچنین بخوانید:  استخدام پزشک در آلمان

 

اعزام نیروی کار پزشکی به کویت

اما بحث مهم در زمینه اعزام نیروی کار پزشکی به کویت این است که بسیاری از پزشکان عزیز در همان گام اول پروسه کاریابی پزشکان در کویت مشکل فراوان دارند و دریافت پیشنهاد کاری یا Job Offer از یک کارفرما در کویت را بسیار دور از دسترس خود می دانند. این موضوع بسیار طبیعیست. زیرا انجام این فرآیند، کاری کاملا تخصصی است و از عهده درصد بالایی از افراد با تحصیلات و تخصص بالا هم بر نمی آید.

کاریابی بین المللی پرگاس پارس با تکیه بر تجربه خود در اعزام نیروی کار پزشکی به کویت و چندین پرونده موفق در این زمینه آماده ارائه خدمات در کلیه مراحل استخدام پزشک در کویت، اعم از پیدا کردن پیشنهاد کاری یا Job Offer از یک کارفرما در کویت که البته سخت ترین مرحله کار و اساسی ترین مرحله نیز می باشد، اخذ ویزای کار کویت، و کمک در انجام پروسه معادل سازی مدارک تحصیلی پزشکی در این کشور می باشد.  از این رو پزشکان عزیز هموطن لازم نیست هیچ گونه دلهره و ناامیدی به خود راه دهند و می توانند با کمک خدمات این کاریابی بین المللی مراحل اعزام نیروی کار پزشکی به کویت را با موفقیت طی کرده و در این کشور با میانگین درآمد بسیار بالا مشغول به کار شوند.

 

شرایط کار پزشکان در کویت

همان طور که پیش تر ذکر شد، شرایط کار پزشکان در کویت نسبت به بسیاری از کشورها از جمله اکثر کشورهای اروپایی بسیار مساعد است. نکته اول بالاتر بودن درآمدها در این کشور نسبت به کشورهای اروپایی است. میزان درآمد پزشکان در کویت به ملیت افراد ارتباطی ندارد و این موضوع یکی از بهترین مزیت های کاریابی پزشکان در کویت محسوب می شود. تنها عامل دخیل در تعیین میزان درآمد پزشکان در کویت، بحث سابقه و تجربه کاری و توانمندی و تخصص افراد است.

همچنین بخوانید:  استخدام پزشک در دبی

درآمد پزشکان در کویت نسبت به سایر مشاغل در خود این کشور نیز به شکل معناداری بالاتر است. عنوان مثال یک برنامه نویس در کویت با حدود 48 ساعت کار در هفته درآمدی حدود 420 دینار کویت را بعنوان درآمد ماهانه بدست می آورد، در حالی که یک پزشک عمومی با همان 48 ساعت کار در هفته درآمدی حدود 850 دینار کویت را در ماه کسب خواهد نمود.

 

کاریابی بین المللی پرگاس پارس آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزای کار و اعزام نیروی کار به کویت و سایر کشورها می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره کاریابی بین المللی پرگاس پارس تماس حاصل فرمایید:

021-88662247

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.