کاریابی مهندسان برق در سوئد

  • کاریابی مهندسان برق در سوئد
  • اعزام نیروی کار مهندس برق به سوئد

مهندسی برق از رشته های بسیار پر طرفدار در کشورمان به حساب می آید و معمولا عده کثیری از نخبگان رشته ریاضی فیزیک این رشته را برای تحصیل خود انتخاب می کنند. طبیعتا عده زیادی از این افراد برای کسب درآمد بیشتر و زندگی بهتر به کار در خارج از کشور به ویژه در اروپا فکر می کنند و سوئد به عنوان یکی از صنعتی ترین کشورهای این قاره یکی از بهترین گزینه ها برای آنان می باشد. از این رو تعداد متقاضیان کاریابی مهندسان برق در سوئد سال به سال در حال افزایش می باشد.

همه ساله کشور سوئد لیست مشاغل مورد نیاز را اعلام می کند که در آن ها با کمبود نیروی انسانی روبروست. بر این اساس و با توجه به لیست اعلامی در سال 2020 رشته برق از مشاغل مورد نیاز کشور سوئد به حساب می آید و امکان اعزام نیروی کار مهندس برق به سوئد وجود دارد. از این رو بسیاری از هموطنان عزیزمان نیز مشتاق استفاده از فرصت کاریابی مهندسان برق در سوئد برای کسب درآمد بهتر هستند.

 

اعزام نیروی کار مهندس برق به سوئد

مشتاقان کاریابی مهندسان برق در سوئد، باید یک جاب آفر یا پیشنهاد کاری از کارفرمایی در این کشور داشته باشند تا بتوانند ویزای کار این کشور را دریافت کنند. طبیعتا برای این عزیزان به دست آوردن پیشنهاد کاری یک امر بسیار سخت و بعضا نشدنی به حساب می آید. زیرا این امر یک موضوع کاملا تخصصی است و تنها برای افرادی که تجربه ای در اعزام نیروی کار مهندس برق به سوئد دارند امری روتین و امکانپذیر است. کاریابی بین المللی پرگاس پارس با سال ها تجربه موفق در زمینه اعزام نیروی کار مهندس برق به سوئد، آماده ارائه خدمات کاریابی مهندسان برق در سوئد از صفر تا صد می باشد. در واقع به دست آوردن پیشنهاد شغلی مهم ترین بخش اعزام نیروی کار مهندس برق به سوئد است که این کاریابی بین المللی با چندین تجربه موفق در این زمینه تخصص بالایی در این زمینه دارد.

همچنین بخوانید:  استخدام مهندس برق در کانادا

بسیاری از شرکت های فعال در بازار سوئد بین المللی هستند و متقاضیان کار در آن ها می توانند با ارائه مدرک زبان انگلیسی و نشان دادن تسلط به این زبان بین المللی در آن ها مشغول به کار شوند. اما در اکثر موارد برای استخدام مهندس الکترونیک در سوئد، ارائه مدرک زبان سوئدی و تسلط به این زبان که زبان رسمی مردم این کشور است الزامی می باشد. به همین جهت افرادی که ابتدا به دوره های تحصیل در سوئد وارد می شوند برای کار در این کشور شانس بیشتری دارند. زیرا در حین تحصیل خود در این کشور در محیط، فرصت مناسبی برای یادگیری و تسلط به زبان سوئدی را دارند. زیرا در هر شغلی در این کشور افراد می بایست بتوانند با سایر همکاران خود و همچنین مشتریان کسب و کار مورد نظر ارتباط مفید برقرار کنند. یادگیری زبان سوئدی پیش از اعزام نیروی کار مهندس برق به سوئد اقدامی عقلانی به حساب می آید. اما برخی افراد حاضرند هزینه بیشتری بپردازند و دوره های زبان سوئدی را در این کشور بگذرانند. این دوره ها معمولا در کالج های زبان زیر نظر دانشگاه های برتر این کشور برگزار می شود.

 

استخدام مهندس الکترونیک در سوئد

رشته مهندسی برق گرایش های متنوعی دارد و تقریبا محبوب ترین آن ها الکترونیک است. در میان گرایش های این رشته، شانس استخدام مهندس الکترونیک در سوئد بیش از بیش از مخابرات، قدرت و کنترل است. به طور معمول برای استخدام مهندس الکترونیک در سوئد باید علاوه بر مدرک زبان، سابقه کاری حداقل 3 تا 5 ساله نیز ارائه داد. البته داشتن مدرک تحصیلی در مقاطع بالاتر نیز شانس استخدام را افزایش داده و در بالا رفتن میزان درآمد مهندسان برق در سوئد نیز موثر به حساب می آید.

همچنین بخوانید:  استخدام مهندس برق در انگلیس

 

استخدام مهندس مخابرات در سوئد

دیگر گرایش خوب رشته مهندسی برق، مخابرات است که بسیاری از دانش آموختگان این گرایش نیز مشتاق استخدام مهندس مخابرات در سوئد هستند تا بتوانند درآمد مناسب تری برای آینده خود و خانواده شان بدست آورند. متفاضی برای استخدام مهندس مخابرات در سوئد نیز می بایست مدرک زبان ارائه نموده و سابقه کاری حداقل 3 تا 5 سال داشته باشد.

 

درآمد مهندسان برق در سوئد

همان طور که پیش تر نیز ذکر کردیم به طور کلی رشته برق از پردرآمدترین رشته ها به شمار می رود و به طور اخص درآمد مهندسان برق در سوئد هم بسیار مناسب است و به نسبت هزینه های زندگی در این کشور نیز کاملا معقول است. درآمد مهندسان برق در سوئد، بنا به سابقه کار از 25 هزار کرون سوئد برای یک فرد با سابقه کار کمتر از 2 سال، تا 45 هزار کرون سوئد برای فردی با سابقه کار بیشتر از 20 سال متغیر می باشد. البته تحصیلات در مقاطع بالاتر نیز می تواند تا 30 درصد درآمد مهندسان برق را بالا ببرد. لازم به ذکر است که به طور میانگین درآمد مهندسان برق در سوئد، در میان مردان 12 درصد بیش از بانوان است.

کاریابی بین المللی پرگاس پارس آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزای کار و اعزام نیروی کار به سوئد و سایر کشورها می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره کاریابی بین المللی پرگاس پارس تماس حاصل فرمایید:

021-88662247

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.