کاریابی بین المللی رومانی

در میان افرادی که به کار در خارج از کشور و استفاده از فرصت کاریابی بین المللی می‌اندیشند، کمتر کسی می توان یافت که به استفاده از فرصت کاریابی بین المللی رومانی اندیشیده باشد. زیرا اغلب مشتاقان کار در خارج از کشور ترجیح می دهند در کشورهای پیشرفته انگلیسی زبان یا قدرت های اقتصادی و صنعتی عضو اتحادیه اروپا به کار مشغول شوند. اما فرصت کار در رومانی نیز برای نیروهای کار بین المللی از جمله هموطنان عزیزمان فراهم است و این عزیزان می توانند از فرصت اعزام نیروی کار به رومانی بهره مند گردند.

کشور رومانی در اروپای شرقی، چند سالیست به عنوان یک مقصد مهاجرت کاری هموطنان عزیزمان به حساب می آید. البته که سطح درآمدها در این کشور به هیچ وجه قابل قیاس با کشورهای انگلیسی زبان و قدرت هایی اقتصادی و صنعتی عضو اتحادیه اروپا نیست. اما دولت این کشور سعی کرده سرمایه گذاری خارجی قابل توجهی را جذب کرده و به اقتصاد این کشور، رونق بیشتری ببخشد. به همین دلیل در برخی مشاغل و رسته های شغلی، نیروی کار مورد نیاز بازار کار این کشور تنها از طریق نیروی کار فعال بومی قابل تامین نیست و فرصت کار برای نیروی کار خارجی مهیا شده است. برای اخذ ویزای کار رومانی، هموطنان عزیزمان با دشواری هایی که به طور معمول در کشورهای مقصد مهاجرت روبرو هستند، مواجه نمی شوند. برای بهره مندی از فرصت استخدام در این کشور، باید از خدمات یک کاریابی بین المللی رومانی که با زیر و بم شرایط استخدام در این کشور و اکوسیستم کسب و کار آن آشناست، بهره برد.

همچنین بخوانید:  رزومه چیست؟

 

اعزام نیروی کار به رومانی

کاریابی بین المللی پرگاس پارس، مدتیست روی اعزام نیروی کار به رومانی نیز متمرکز شده و عده زیادی از هموطنانمان که مشتاق کار در رومانی بوده اند را در راستای رسیدن به هدفشان، یاری نموده است. استفاده از فرصت اعزام نیروی کار به رومانی برای متخصصان رشته های مختلف، امکانپذیر است و محدود به رشته و حرفه خاصی نیست. به عنوان مثال این کاریابی بین المللی رومانی، با آشنایی با فرآیند معادل سازی مدارک در این کشور، توانسته تعدادی از متخصصان رشته های علوم پزشکی را با اخذ جاب آفر، برای ورود به بازار کار این کشور اعزام نماید. علاوه بر این، کشور رومانی در زمینه توسعه زیرساخت های خود سرمایه گذاری خوبی کرده و حتی سرمایه خارجی نیز برای این منظور جذب نموده است. از این رو برای دستیابی به چنین توسعه ای به متخصصان رشته های فنی به ویژه مهندسان عمران، معماری، مکانیک، برق و صنایع نیز نیاز فراوان دارد و هموطنان عزیزمان که دانش آموخته این رشته ها هستند نیز می توانند از فرصت اعزام نیروی کار به رومانی بهره مند گردند. توسعه زیرساخت های بخش سلامت این کشور نیز موجب شده نیاز به متخصصان رشته های علوم پزشکی در بازار کار این کشور به خوبی حس شود و این یک فرصت عالی برای دانش آموختگان این رشته ها در کشورمان است.

همان طور که ذکر شد، یکی از مزایای کشور رومانی نسبت به سایر مقاصد مهاجرت کاری برای هموطنان عزیزمان، عدم وجود مشکل قابل توجه در اخذ ویزای کار این کشور است. این کشور در شرق و جنوب شرقی اروپا واقع شده است و از جنوب با بلغارستان، از شمال با اوکراین ، از غرب با مجارستان و از شرق بها مولداوی و دریای سیاه همسایه است. مساحت این کشور 238.391 کیلومتر مربع می باشد و دارای جمعیتی بالغ بر 20میلیون نفر است. زبان رسمی این کشور رومانیایی بوده و از آنجا که از سال 2007 عضو اتحادیه اروپا شده است، مردم آن اغلب به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند. این کشور رتبه 52 در شاخص توسعه انسانی را داشته و کشوری در حال توسعه با رشد اقتصادی 3.5 درصدی در سال 2020 به شمار رفته و از لحاظ درآمد ناخالص رتبه 62 در میان کشورهای جهان را داراست. درآمد کشور رومانی عمدتا براساس خدمات و تولیداتی همچون ماشین آلات مختلف، برق، نرم افزار و محصولات کشاورزی است به همین منظور  در سال 2020 دولت رومانی 30.000 شغل برای کارگران خارجی ایجاد کرده است.

همچنین بخوانید:  بهترین کشورها برای کاریابی ایرانیان

 

استخدام در رومانی

همان طور که ذکر شد، سطح درآمدها در این کشور نسبت به کشورهای پیشرفته بسیار کمتر است، اما مشتاقان استخدام در رومانی با توجه به اینکه درآمد ارزی به دست می آورند، می توانند پس از چند سال کار در این کشور و پس انداز درآمدهای خود، سرمایه نسبتا قابل قبولی جمع کرده و در بازگشت به کشور، زندگی بهتری برای خود و خانواده شان فراهم کنند.. اما گام اول برای دستیابی به چنین درآمدی، استفاده از خدمات یک کاریابی بین المللی رومانی است که به شرایط اکوسیستم کسب و کار این کشور آشنایی کافی داشته باشد. کاریابی بین المللی پرگاس پارس با تکیه بر دانش و تجربه کادر متخصص خود می تواند هموطنانمان را در مسیر استخدام در رومانی یاری نماید. تعداد قابل توجه پرونده های موفق این کاریابی بین المللی در زمینه اعزام نیروی کار به رومانی، موید تخصص این گروه در اخذ جاب آفر برای هموطنان عزیزمان از کارفرمایان فعال در اکوسیستم کسب و کار کشور رومانی می باشد. این جاب آفرها می توانند از کارفرمایان رومانیایی و همچنین کارفرمایان بین المللی و غیر رومانیایی که در این کشور فعالند، اخذ شود.

 

کاریابی بین المللی پرگاس پارس آماده ارایه خدمات در خصوص انواع ویزای کار و اعزام نیروی کار به رومانی و سایر کشورها می باشد. در ذیل، شماره تماس این کاریابی بین المللی ذکر شده است:

021-88662247

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.