استخدام کارشناس رادیولوژی در اتریش

  • استخدام کارشناس رادیولوژی در اتریش
  • کاریابی کارشناسان رادیولوژی در اتریش

کشور اتریش به عنوان یکی از بهترین و صنعتی ترین کشورهای عضو اتحادیه اروپا در سال های اخیر بسیار مورد توجه مشتاقان کاریابی و مهاجرت کاری قرار گرفته است. زیرا شرایط زندگی در این کشور مدرن و با استاندارد بالای زندگی به پایتختی بهترین شهر دنیا یعنی وین؛ بی نظیر بوده و در دهه گذشته وین همه ساله یکی از سه شهر برتر دنیا از نظر کیفیت زندگی ساکنین به شمار می رفته است. غیر از وین سایر شهرهای این کشور نیز تقریبا همین حالت را داشته و به طور کلی استانداردهای زندگی در این کشور بسیار بالاست. همچنین این کشور به علت شرایط اقتصادی پایدار و مناسبی که داشته، همواره اقتصادی پویا و روبه رشد را داراست و به همین جهت کشوری مهاجر پذیر با بازار کاری تشنه نیروی کار متخصص به شمار می آید و از این رو هر ساله لیست مشاغل مورد نیاز خود را اعلام می نماید. یکی از دسته های شغلی که در آن کشور اتریش به نیروی کار متخصص نسبتاً زیادی نیاز دارد رشته های مربوط به بخش بهداشت و درمان و علوم پزشکی هستند که در سال‌ های اخیر هم  تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان نیز موفق شدند بخشی از فرصتهای شغلی موجود در بخش بهداشت و درمان اتریش را به خود اختصاص دهند. از جمله این رشته ها رادیولوژی است که از رشته های مهم و کلیدی پیراپزشکی محسوب می شود. در این مطلب قصد داریم به شرایط استخدام کارشناس رادیولوژی در اتریش بپردازیم.

استفاده از فرصت استخدام کارشناس رادیولوژی در اتریش نیز به مانند سایر کشورها، بعلت اینکه در دانشگاه های این کشور یا سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا تحصیل نکرده اند، برای ورود به بازار کار این کشور نیاز به معادل سازی مدارک دارند. زیرا رادیولوژی نیز مانند سایر رشته های علوم پزشکی رشته ای کاملا حساس محسوب می گردد و به مانند تمامی کشورها به طور کلی تمامی رشته های مربوط  به بخش سلامت؛ بهداشت درمان مستقیماً با جان و سلامت انسان‌ها مرتبط هستند دارای اهمیت و حساسیت بالایی محسوب می شوند. افرادی که به تحصیل در اتریش در این رشته می پردازند می توانند بدون فرایند معادل سازی مدارک تحصیلی، فارغ از ملیت و تابعیتشان وارد بازار این رشته در این کشور شوند. زیرا تحصیلات آنان تحت نظارت سیستم بهداشت و درمان و نظام سلامت کشور اتریش بوده و در پایان دوره تحصیل، آنان از نظر علمی شایسته کار در سیستم بهداشت و درمان این کشور شمرده می ‌شوند. افرادی نیز که رشته رادیولوژی را در سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا تحصیل می ‌کنند برای کار در کشور اتریش مشکلی نخواهند داشت و نیازی به معادل سازی مدارکشان ندارند. زیرا سیستم واحد یکپارچه آموزشی در کلیه دانشگاه های کشورهای عضو اتحادیه اروپا اعمال می گردد و به همین جهت مدارک تحصیلی ارائه شده در هر کشور عضو این اتحادیه در سایر کشورها نیز دارای ارزش و اعتبار محسوب می گردد. افرادی که به تحصیل در این رشته در دانشگاه های کشورهای خارج از اتحادیه اروپا می ‌پردازند از جمله هموطنان عزیزمان که این رشته را در دانشگاه‌های کشور عزیزمان ایران تحصیل کرده ‌اند برای استفاده از فرصت کاریابی کارشناسان رادیولوژی در اتریش باید حتماً مدارک تحصیلی خود را در این کشور معادل سازی نمایند. فرآیند معادل سازی مدارک به این صورت است که این افراد ابتدا باید مدارک خود را برای سیستم بهداشت و درمان این کشور ارسال کرده و در صورت اخذ تاییدیه اولیه در آزمون معادل سازی مدارک شرکت نمایند. این آزمون به زبان ملی کشور اتریش یعنی زبان آلمانی برگزار می گردد و بدون تسلط به این زبان به هیچ وجه امکان کار برای متقاضیان در سیستم بهداشت و درمان کشور وجود ندارد. زیرا رشته رایولوژی نیز به مانند سایر رشته های بخض بهداشت و درمان به ارتباط با بیماران و سایر اعضای کادر درمانی نیاز دارد و بدون تسلط به زبان کشور میزبان، کار در این رشته در هیچ کشوری شدنی نیست. همچنین از نظر زبان محدودیت‌ هایی نیز توسط خود مسئولان کشور اتریش در نظر گرفته شده و افرادی که قصد کاریابی در این کشور را دارند باید حتماً مدرک زبان آلمانی ارائه نمایند تا بتوانند شانسی برای کار در این کشور داشته باشد.

همچنین بخوانید:  استخدام کارشناس رادیولوژی در عمان

 

کاریابی کارشناسان رادیولوژی در اتریش

به منظور کاریابی کارشناسان رادیولوژی در اتریش به مانند متخصصان رشته ها و مشاغل دیگر علاوه بر تسلط به رشته مورد نظر و داشتن سوابق کاری و مدارک تحصیلی معتبر به موارد دیگری نیز نیاز است. اصلی ترین این موارد توانایی برقراری ارتباط و مکاتبه است. هر فردی که در رشته خود تخصص دارد و حتی بسیار خبره محسوب می شود، لزوما به فنون مذاکره و جلب توجه کارفرما تبحر کافی را ندارد.  از آنجا که در کشور اتریش برای ورود به بازار کار از کشورهای دیگر، حتماً باید یک جاب آفر یا پیشنهاد کاری از یک کارفرمای فعال در این کشور داشت، پس حتماً لازم است که فرد مورد نظر که متقاضی استخدام کارشناس رادیولوژی در اتریش است به خوبی با کارفرمایان این کشور مکاتبه و مذاکره کرده و با تسلط به زبان آلمانی و داشتن فن بیان و مذاکره خوب، آنان را به استخدام خود قانع نماید.

اینجاست که اهمیت استفاده از خدمات یک کاریابی بین المللی ارزش و اهمیت خود را نشان می دهد. باید به واقع امر کاربابی خارجی را یک مقوله کاملا تخصصی دانست. زیرا به مانند سایر امور، این مورد نیز کاملا امری تخصصی به شمار می رود. کاریابی بین المللی پرگاس پارس با سالها سابقه در زمینه اعزام نیروی کار به کشورهای مختلف به ویژه اتریش در این زمینه آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز می باشد. مدیریت این کاریابی با سالها تجربه زندگی و تحصیل و کار در کشور اتریش به زیر و بم شرایط کاری در این کشور آشنا بوده و با تسلط کامل به زبان آلمانی زبان رسمی و ملی مردم این کشور اروپایی، می تواند بهترین نتیجه را برای مشتاقان کاریابی کارشناسان رادیولوژی در اتریش در زمینه اخذ یک جاب آفر یا پیشنهاد کاری از کارفرمایان این کشور رقم بزند. سال ها تجربه همراه با چندین پرونده موفق در زمینه اخذ پیشنهاد کاری و اعزام نیروی کار در رشته های مختلف به کشورهای مختلف دنیا از جمله اتریش، آلمان، سوئیس، لیختن اشتاین، کانادا، استرالیا،نیوزلند، انگلیس و … موید تبحر و تخصص این کاریابی بین المللی می باشد. راهنمایی در زمینه اخذ ویزای کار و همچنین فرآیند معادل سازی مدارک نیز از دیگر خدمات این کاریابی بین المللی می باشد.

همچنین بخوانید:  استخدام کارشناس رادیولوژی در سوئیس

 

کاریابی بین المللی پرگاس پارس آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزای کار و اعزام نیروی کار به اتریش و سایر کشورها می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره کاریابی بین المللی پرگاس پارس تماس حاصل فرمایید:

021-88662247

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.