استخدام کارشناس بیهوشی در استرالیا

کشور پهناور استرالیا با داشتن یکی از بهترین سیستم های بهداشت و درمان در دنیا در سال های اخیر همواره به عنوان یکی از بهترین مقاصد مهاجرت برای متخصصان رشته های مرتبط با بخش سلامت و سیستم بهداشت و درمان به شمار آمده و بسیاری از متخصصان این رشته ها از جمله کارشناسان بیهوشی ها همه ساله از سراسر دنیا برای ورود به بازار کار این کشور اپلای می کنند. عده زیادی از متخصصان این رشته از کشور عزیزمان ایران نیز اشتیاق فراوانی برای استفاده از فرصت استخدام کارشناس بیهوشی در استرالیا نشان می دهند. این عزیزان در صورتی که شرایط لازم برای کاریابی را داشته و امتیازات لازم جهت اخذ ویزای کار استرالیا را کسب نمایند، می توانند از فرصت کاریابی کارشناسان بیهوشی در استرالیا بهره مند شوند. در این مطلب به شرایط کار متخصصان این رشته در کشور مهاجر پذیر استرالیا اشاره می نماییم.

مشتاقان استفاده از فرصت استخدام کارشناس بیهوشی در استرالیا نیز همانند مشتاقان استخدام پرستار در استرالیا در صورتی که در دانشگاه های خود این کشور و همچنین کشور نیوزلند تحصیل نکرده باشند، برای ورود به بازار کار این کشور باید مدارک تحصیلی خود را معادل سازی نمایند. زیرا نظام سلامت استرالیا نمی تواند ریسک کرده و به هر فردی که در هر جای دنیا تحصیل کرده باشد، مجوز کار اعطا نماید. دلیل این موضوع این است که تحصیلات و سطح اطلاعات و دانش این افراد تحت نظر نظام سلامت استرالیا نبوده و نمی توان در رشته هایی که مستقیما با جان و سلامت انسان ها در ارتباط است، به چنین افرادی مجوز کار داد. البته دانش آموختگان دانشگاه های کشور نیوزلند استثنا هستند و چون مدارک تحصیلی اخذ شده در دانشگاه های این کشور در استرالیا مورد تایید است، این افراد می توانند بدون هیچ فرآیند خاصی وارد بازار کار استرالیا در بخش سلامت شوند. این افراد تنها می بایست مدرک زبان انگلیسی معتبر ارائه نموده و بدون شرکت در آزمون های معادل سازی مدارک تحصیلی، به کار در سیستم بهداشت و درمان استرالیا مشغول شوند. البته افرادی که این رشته را در کشورهایی چون انگلیس، آمریکا و کانادا نیز تحصیل کرده باشند، فرآیند چندان پیچیده ای برای معادل سازی مدارک تحصیلی خود در کشور استرالیا و اخذ مجوز کار در نظام سلامت این کشور انگلیسی زبان نخواهند داشت.

همچنین بخوانید:  اعزام کارکنان بخش سلامت به قطر

اما شرایط برای فارغ التحصیلان دانشگاه های سایر کشورهای دنیا از جمله ایران کاملا متفاوت است و این افراد در صورتی که قصد داشته باشند از فرصت استخدام کارشناس بیهوشی در استرالیا بهره ببرند، باید مدارک تحصیلی و سوابق کاری خود را برای نظام سلامت این کشور ارسال نموده و در صورت تایید اولیه، در آزمون معادل سازی مدارک علوم پزشکی در این کشور شرکت نمایند. در صورت اخذ نمره قبولی و گذراندن دوره کارورزی در این کشور، این افراد مجوز کار در نظام سلامت استرالیا را دریافت می کنند. در بسیاری موارد، داوطلبان موظف به گذراندن دوره هایی در دانشگاه های علوم پزشکی این کشور نیز خواهند شد. آزمون معادل سازی مدارک علوم پزشکی در استرالیا به زبان انگلیسی، زبان رسمی مردم این کشور برگزار می شود و برای موفقیت در آن نیاز به تسلط بالا به این زبان وجود دارد. در واقع علاوه بر تسلط به زبان انگلیسی عمومی، مشتاقان استفاده از فرصت استخدام کارشناس بیهوشی در استرالیا باید به زبان تخصصی رشته خود هم تسلط بالایی داشته باشند تا بتوانند با موفقیت از عهده این آزمون برآیند.

داشتن تسلط به زبان انگلیسی به علل دیگری نیز برای این عزیزان مورد نیاز است. اولاً برای اخذ ویزای کار استرالیا یکی از فاکتورهای اصلی اخذ امتیازات لازم، تسلط بالا به زبان انگلیسی و ارائه یک مدرک زبان انگلیسی معتبر است که مشتاقان کاریابی کارشناسان هوشبری در استرالیا باید آن را در نظر داشته باشند. دوما برای اخذ جاب آفر یا پیشنهاد کاری از کارفرمایان فعال در اکوسیستم کسب و کار استرالیا نیز حتماً به تسلط بالا به زبان انگلیسی نیاز است. در عین حال خود متقاضیان استفاده از فرصت استخدام کارشناس بیهوشی در استرالیا نیز در صورت ورود به بازار کار این کشور باید بتوانند با همکاران خود در کادر درمان، بیماران، و همراهان آنان به خوبی ارتباط موثر برقرار کنند و به علت اینکه زبان عموم مردمان استرالیا، انگلیسی است، بدون تسلط به این زبان، برقراری چنین ارتباطی قابل تصور نمی باشد.

همچنین بخوانید:  استخدام کارشناس بیهوشی در نروژ

 

کاریابی کارشناسان هوشبری در استرالیا

پیش تر ذکر کردیم که متقاضیان استفاده از فرصت کاریابی کارشناسان هوشبری در استرالیا باید حتماً یک جاب آفر یا پیشنهاد کاری از کارفرمایان فعال در بخش سلامت این کشور دریافت نمایند تا از این طریق به آنان ویزای کار استرالیا اعطا شود. ویزای کار استرالیا ویزایی امتیاز محور بوده و حتماً برای اخذ آن به جاب آفر یا پیشنهاد کاری نیاز است.

از مهم ترین بخش های پروسه کاریابی کارشناسان هوشبری در استرالیا، مرحله اخذ جاب آفر یا پیشنهاد کاری از کارفرمایان فعال در این کشور است. به این منظور، این افراد باید مدارک تحصیلی و سوابق کاری خود را برای کارفرمایان فعال در این کشور ارسال نمایند. در صورتی که شرایط آنان مناسب باشد، پس از بررسی مدارک از آن برای شرکت در یک مصاحبه شغلی آنلاین دعوت به عمل می آید که در این مصاحبه این افراد باید سعی کنند کارفرما را به استخدام خود مجاب نمایند. برای این منظور داشتن تسلط به دانش رشته تخصصی خود، زبان انگلیسی، و همچنین فنون ارتباطی و ریزه کاری های مصاحبه های شغلی می تواند برای آنان کاربردی باشد. متاسفانه بسیاری از هموطنانمان به علت عدم تسلط کافی به موارد ذکر شده نمی ‌توانند کارفرمایان را به استخدام خود مجاب نموده و جاب آفر از آنان دریافت نمایند. بدین جهت بهتر است برای پایین آوردن ریسک کار، این عزیزان از خدمات کاریابی ‌های بین‌ المللی استفاده نمایند. کاریابی بین المللی پرگاس پارس با سال ها تجربه در زمینه اعزام نیروی کار به ویژه متخصصان بخش سلامت به کشورهای مختلف دنیا از جمله استرالیا آماده ارائه خدمات در زمینه اخذ جاب آفر به هموطنان عزیزمان می باشد.

همچنین بخوانید:  استخدام کارشناس بیهوشی در سوئیس

 

درآمد کارشناسان بیهوشی در استرالیا

بسیاری استرالیا را بهشت مهاجرت کاری اعضای کادر درمان به حساب می آورند و طبیعتا برای متخصصان رشته کارشناسی بیهوشی نیز شرایط را به همین صورت می پندارند. شرایط بازار کار این رشته در کشور استرالیا بسیار مناسب است و این رشته در تمامی سال های اخیر جزو رشته های مورد نیاز کشور استرالیا بوده است. اما اصلی ترین دلایل اقبال متخصصان این رشته به ورود به بازار کار استرالیا مناسب بودن درآمد کارشناسان بیهوشی در استرالیا می باشد که به طور میانگین معادل 165 هزار دلار در سال است. طبیعتاً عوامل مختلفی در تعیین درآمد کارشناسان بیهوشی در استرالیا موثر است که اصلی ترین آن میزان تجربه و سابقه کاری افراد و همچنین شرایط کارفرما می باشد.

 

کاریابی بین المللی پرگاس پارس آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزای کار و اعزام نیروی کار به استرالیا و سایر کشورها می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره کاریابی بین المللی پرگاس پارس تماس حاصل فرمایید:

021-88662247

مطالب مرتبط