استخدام مهندس نفت در اتریش

کشور اتریش به طور کلی به عنوان یکی از بهترین کشورهای عضو اتحادیه اروپا برای مهاجرت کاری به شمار می رود. هرچند که این کشور یک کشور نفتی به شمار نمی رود، اما با داشتن شرکت نفتی بزرگی به نام OMV بازار کار مناسبی برای فارغ التحصیلان رشته مهندسی نفت، گاز، و انرژی را دارا می باشد. همچنین این کشور صنعتی، دارای صنایع متعددی در زمینه ساخت قطعات مورد نیاز صنعت نفت، گاز و پتروشیمی می باشد. در این مطلب قصد داریم به شرایط استخدام مهندس نفت در اتریش اشاره کنیم.

 

کاریابی مهندسان نفت در اتریش

به منظور کاریابی مهندسان نفت در اتریش این افراد باید بتوانند از یک کارفرمای فعال در بازار انرژی این کشور جاب آفر یا پیشنهاد کاری معتبر دریافت کنند تا بدین صورت ویزای کار این کشور را نیز اخذ نمایند. برای اخذ جاب آفر یا پیشنهاد کاری، متقاضیان استخدام مهندس نفت در اتریش می ‌بایست با کارفرمایان فعال در این کشور، در کشور مبدا مذاکره کرده تا آنان را به استخدام خود قانع کند. داشتن سوابق تحصیلی و کاری مناسب در اینجا به تنهایی نمی تواند برای آنان موثر واقع شود. بلکه باید با تسلط به زبان آلمانی و همچنین فنون مذاکره، نظر مثبت شرکت کارفرما را نسبت به خود جلب کنند. البته متاسفانه اکثر این عزیزان در این زمینه چندان موفق نبوده و نمی ‌توانند از فرصت کاریابی مهندسان نفت در اتریش بهره مند گردند.

بهترین راه برای اخذ جاب آفر یا پیشنهاد کاری برای مشتاقان استخدام مهندس نفت در اتریش و همچنین سایر متخصصان رشته ‌های دیگر که قصد کار در این کشور پیشرفته اروپایی را دارند، استفاده از خدمات یک کاریابی بین المللی می باشد. کاریابی بین المللی پرگاس پارس با سال ها تجربه در زمینه اعزام نیروی کار متخصص به کشور اتریش، با شرایط اکوسیستم کسب و کار و مذاکره های شغلی در این کشور آشنایی کافی داشته و می تواند مشتاقان کاریابی مهندس نفت در اتریش را در این زمینه یاری نماید. مدیر این کاریابی بین المللی سال ها تجربه تحصیل، کار، و اقامت در کشور اتریش را داشته و با تسلطی که به شرایط اکوسیستم کسب و کار این کشور دارد توانسته تعداد زیادی از هموطنانمان که در رشته های مختلف از جمله مهندسی نفت تحصیل کرده اند را با اخذ جاب آفر از طریق ویزای کار به کشور اتریش اعزام نماید.

همچنین بخوانید:  استخدام مهندس نفت در عمان

 

شرکت نفتی ÖMV اتریش

طبیعتا بهترین حالت برای مشتاقان استخدام مهندس نفت در اتریش، ورود به شرکت نفتی ÖMV اتریش می باشد. نام کامل این شرکت نفتی بزرگ، Österreichische Mineralöl Verwaltung می باشد. این شرکت فعال در زمینه اکتشاف، استخراج، و بازاریابی نفت خام، و گاز طبیعی، و همچنین تولید انرژی و برق، شرکتی چند ملیتی محسوب شده و مقر اصلی آن در شهر وین پایتخت کشور اتریش قرار گرفته است. در سال ۲۰۱۱ میلادی این شرکت با بیش از ۳۰ هزار نفر نیروی کار، بزرگ ترین شرکت کشور اتریش بر پایه تعداد کارکنان محسوب شده است. شرکت نفتی ÖMV اتریش در کشور اتریش دارای پالایشگاه بوده و ۸۶ درصد از نفت و ۸۳ درصد از گاز مورد نیاز این کشور را تامین و ارائه می نماید. این شرکت در بخش پایین دستی صنعت نفت و گاز نیز فعال است و شبکه ای مشتمل بر ۴۲۰۰ جایگاه پمپ بنزین در کشور اتریش و کل کشورهای عضو اتحادیه اروپا را تحت مالکیت خود دارد. هم اکنون این شرکت نفتی بزرگ در زمینه اکتشاف و تولید نفت خام، گاز طبیعی، و گاز مایع در کشورهای مختلفی از جمله رومانی، اتریش، کشورهای آفریقایی، کشورهای خاورمیانه، و کشورهای حوزه دریای خزر فعالیت دارد. در ابتدا این شرکت، یک شرکت دولتی اتریش به حساب می‌ آمد که به مرور سهام آن به بخش خصوصی واگذار شد و هم اکنون سهامدارانی از سایر کشورها نیز بخشی از مالکیت سهام های آن را در اختیار دارند که یکی از شاخص ترین آنها شرکت سرمایه گذاری آیپیک کشور امارات متحده عربی می باشد. شرکت نفتی ÖMV اتریش در حال حاضر ۲۰ درصد سهام  شرکت نفتی مول گروپ مجارستان را نیز در تملک خود دارد.

همچنین بخوانید:  استخدام مهندس نفت در قطر

 

کاریابی بین المللی پرگاس پارس آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزای کار و اعزام نیروی کار به اتریش و سایر کشورها می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره کاریابی بین المللی پرگاس پارس تماس حاصل فرمایید:

021-88662247

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.