استخدام مهندس برق در کانادا

  • استخدام مهندس برق در کانادا
  • کاریابی مهندسان برق در کانادا

بازار کار کانادا برای اکثر رشته ها به ویژه رشته های فنی مهندسی بسیار پر رونق است و مهندسان رشته های مختلف از سراسر دنیا همه سال سعی دارند با پیدا کردن یک فرصت شغلی در این کشور وارد بازار کار آن شده و از مزیت های پرشمار آن بهره مند گردند. یکی از بهترین و محبوب ترین رشته های مهندسی در سراسر دنیا و به ویژه در کشور عزیزمان ایران؛ رشته مهندسی برق می باشد که به عنوان مثال در کشور خودمان معمولا رتبه های برتر کنکور رشته ریاضی وارد این رشته در بهترین دانشگاه های کشور می شوند. طبیعتاً وجود فرصت های شغلی مناسب با درآمد کافی و شرایط کاری مناسب برای متخصصان این رشته در کشور کانادا موجب شده که در میان مهندسان برق در کشور خودمان نیز متقاضیان فراوانی برای استفاده از فرصت استخدام مهندس برق در کانادا وجود داشته باشند.

بسیاری از این عزیزان همه ساله متقاضی کاریابی مهندسان برق در کانادا هستند تا بتوانند از درآمد مهندسان برق در کانادا که رقمی بسیار مناسب نسبت به سایر کشورهای دنیا و نیز نسبت به هزینه های زندگی در این کشور است، بهره مند گردند و برای خود و خانواده شان شرایط زندگی مناسب ‌تری فراهم نمایند. همچنین متقاضیان کاریابی مهندسان برق در کانادا می توانند همسر و فرزندان خود را نیز بر اساس ویزای کاری که دریافت می نمایند با خود به کشور کانادا برده و برای آنان نیز اقامت همراه را اخذ نمایند.

 

کاریابی مهندسان برق در کانادا

برای کاریابی مهندسان برق در کانادا این عزیزان می بایست رزومه تحصیلی و کاری خود را به صورت کامل به همراه کلیه مدارک فنی اخذ شده برای کارفرمایان این کشور ارسال نموده و با مذاکره آنلاین کارفرمای کانادایی را به استخدام خود مجاب نمایند. از این رو تسلط کامل به زبان انگلیسی و البته فرانسه در صورتی که فرد متقاضی کار در استان کبک کانادا باشد به همراه داشتن فن مذاکره و ارتباط؛ از اصلی ترین مهارت های لازم برای کاریابی مهندسان برق در کانادا به شمار می رود. یافتن پیشنهاد کاری برای استخدام مهندس برق در کانادا توسط خود این عزیزان و بدون استفاده از تجربیات افراد متخصص در زمینه کاریابی، امری بسیار سخت و بعضا نشدنی می باشد. از همین جهت استفاده از خدمات یک کاریابی بین المللی که سالها تجربه در زمینه کاریابی مهندسان برق در کانادا را دارد و با شرایط بازار کار مهندسی برق در کانادا کاملا آشناست، می تواند کلید حل مشکل برای این عزیزان به شمار رود. کاریابی بین المللی پرگاس پارس با سالها تجربه در زمینه اعزام نیروی کار مهندس برق به کانادا و سایر کشورها، آماده ارائه خدمات صفر تا صد برای متقاضیان استخدام مهندس برق در کانادا می باشد که تمامی مراحل پروسه، چون اخذ پیشنهاد کاری یا جاب آفر و ویزای کار و … از خدمات این کاریابی بین المللی به حساب می آید.

همچنین بخوانید:  استخدام مهندس برق در استرالیا

 

درآمد مهندسان برق در کانادا

میانگین درآمد مهندسان برق در کانادا سالانه  حدود۱۶۲ هزار دلار است که البته این میزان می‌ تواند بر اساس شهر محل کار، شرکت کارفرما، و همچنین میزان تجربه و تخصص خود فرد پایین تر یا بالاتر شود. در بدترین حالت درآمد مهندسان برق در کانادا کمتر از ۸۱ هزار دلار در سال نخواهد بود و در بهترین حالت نیز این درآمد می‌ تواند تا بیش از ۲۵۰ هزار دلار در سال بالا رود.

به طور دقیق تر می توان گفت درآمد مهندسان برق در کانادا با تجربه کمتر از ۲ سال نهایتا ۹۷ هزار دلار، بین ۲ تا ۵ سال حدود ۱۲۹ هزار دلار، بین ۵ تا ۱۰ سال حدود ۱۷۳ هزار دلار، بین ۱۰ تا ۱۵ سال حدود ۲۰۶هزار دلار، بین ۱۵ تا ۲۰ سال حدود ۲۲۰ هزار دلار، و با بیش از ۲۰ سال سابقه کار حدود ۲۳۸ هزار دلار سالانه به طور میانگین می باشد.

مهندسان برق در کشور کانادا در طیف وسیعی از مشاغل از جمله مهندسی الکترونیک، مهندسی تست الکترونیک، مهندس برق قدرت، مهندسی کنترل و ابزار دقیق، مهندسی کنترل فرآیندهای الکتریکی، مهندسی ایونیک هواپیمایی، مهندسی سیستم های کنترلی، مهندسی طراحی الکتریکی، مهندسی مخابرات، مهندسی برنامه ‌ریزی توزیع برق، و … فعالیت نمایند که درآمد هر یک از این جایگاه های شغلی بسته به شرکت کارفرما و شهر مورد نظر می تواند متفاوت باشد. به طور معمول فرصت های شغلی برای مهندسان برق در بخش های دولتی، شرکت های مشاوره، شرکت های مخابرات، تولیدکنندگان  تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی، شرکت برق منطقه ای، حوزه ی وسیعی از صنایع ساخت و تولید و … وجود دارد.

همچنین بخوانید:  استخدام مهندس برق در قطر

جالب اینجاست که درآمد مهندسان برق مرد و زن در این کشور برابر نیست و مردان حدود ۴ درصد بیشتر از بانوان متخصص این رشته در کشور کانادا درآمد دارند. به طور میانگین می ‌توان درآمد مهندسان برق در کانادا را ساعتی ۷۸ دلار ارزیابی نمود که عدد قابل توجهی است. در مقایسه درآمد مهندسان برق در کانادا با سایر مهندسان در این کشور می توان به این نکته پی برد که مهندسان برق به طور میانگین ۸ درصد بیش از متخصصان سایر رشته های مهندسی در این کشور درآمد دارند. از این رو کشور کانادا یکی از بهترین کشورها برای کاریابی مهندسان برق شمرده می شود.

 

کاریابی بین المللی پرگاس پارس آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزای کار و اعزام نیروی کار به کانادا و سایر کشورها می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره کاریابی بین المللی پرگاس پارس تماس حاصل فرمایید:

021-88662247

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.