استخدام مهندس برق در اتریش

رشته مهندسی برق در دنیا از بالاترین رشته های مهندسی به حساب آمده و معمولاً (به ویژه) در کشورهای پیشرفته شرایط مناسبی نیز برای بازار کار آن مهیاست. می دانیم بسیاری از رتبه های بسیار بالای کنکور سراسری کشورمان در رشته ریاضی فیزیک به تحصیل در رشته مهندسی برق می پردازند. بسیاری از این افراد نخبه  برای بهره مندی از شرایط مناسب بازار کار و درآمد در کشورهای پیشرفته، سعی می کنند به این کشورها مهاجرت کاری نموده و در بازار کار آنها مشغول به کار شوند. اتریش به عنوان یکی از صنعتی ترین کشورهای عضو اتحادیه اروپا که کشوری آرام و با کیفیت مثال زدنی زندگی به حساب می آید نیز از اصلی ترین مقاصد مهاجرت کاری مهندسان برق شمرده می شود. فرصت استخدام مهندس برق در اتریش برای مهندسان برق از سراسر دنیا از جمله کشور عزیزمان ایران فراهم است که برای برخورداری از مزایای آن، این افراد باید شرایط خاصی را داشته باشند که در ادامه به آن اشاره می کنیم.

 

کاریابی مهندسان برق در اتریش

مشتاقان استفاده از فرصت استخدام مهندس برق در اتریش می بایست از کشور مبدا با کارفرمایان فعال در اکوسیستم کسب و کار و اتریش که در زمینه برق به فعالیت مشغولند مذاکره کرده و آنان را به استخدام خود مجاب کنند و از این طریق یک جاب آفر یا پیشنهاد کاری دریافت نموده و با تکیه بر آن ویزای کار اتریش را اخذ کنند. شاید مهمترین و سخت ترین بخش در پروسه کاریابی مهندسان برق در اتریش همین بحث به دست آوردن یک جاب آفر یا پیشنهاد کاری می باشد. زیرا برای به دست آوردن آن، این عزیزان علاوه بر تسلط به دانش رشته مهندسی برق، باید به مسائل دیگری همچون شرایط سیستم کسب و کار کشور اتریش، فنون مذاکرات شغلی به ویژه با زبان آلمانی، و غیره نیز آشنایی داشته باشند که متاسفانه بسیاری از آنان در این موضوعات مهارت کافی ندارند و عده زیادی از افرادی که خود به منظور کاریابی مهندسان برق در اتریش اقدام می کنند، پروسه کاری آن ها منتج به موفقیت نمی شود.

همچنین بخوانید:  استخدام مهندس برق در سوئیس

از این رو بهترین راه برای مشتاقان استخدام مهندس برق در اتریش استفاده از خدمات یک کاریابی بین المللی است، زیرا کاریابی‌های بین ‌المللی با شرایط سیستم کسب و کار کشورهای مختلف آشنایی دارند و می ‌توانند به خوبی این عزیزان را در مسیر موفقیت و رسیدن به هدف خود یاری نمایند. کاریابی بین المللی پرگاس پارس با سالها تجربه در زمینه اعزام نیروی کار مهندسی برق به کشورهای مختلف دنیا از جمله اتریش آماده ارائه خدمات صفر تا صد به ویژه اخذ جاب آفر از کارفرمایان فعال در این کشور به هموطنان عزیزمان می باشد.

مدیریت این کاریابی تجربه سال ها تحصیل، کار و اقامت در کشور اتریش را داشته و به خوبی با اکوسیستم کسب و کار کشور اتریش و روند مذاکرات شغلی در آن آشنایی دارد و با تکیه بر این آگاهی، موفق شده تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان را برای کار به این کشور اعزام نماید. به همین جهت این عزیزان می توانند با استفاده از خدمات این کاریابی بین المللی شانس بالایی برای پذیرفته شدن توسط یک کارفرمای فعال در اتریش را به دست آورند.

البته منظور استفاده از فرصت کاریابی مهندسان برق در اتریش می بایست این عزیزان شرایط قابل قبولی داشته و به عنوان مثال هر چه شرایط سنی جوانتر و در عین حال تجربه کاری بالاتری داشته باشند، شانس بیشتری برای اخذ جاب آفر یا پیشنهاد کاری به دست خواهند آورد. مسئله مهم دیگر تسلط به زبان آلمانی برای استفاده از فرصت استخدام مهندس برق در اتریش است که این عزیزان می بایست حداقل مدرک زبان آلمانی در سطح  B1 را برای راضی کردن کارفرمایان فعال در این کشور و اخذ ویزای کار اتریش ارائه نمایند.

همچنین بخوانید:  کاریابی مهندسان برق در سوئد

داشتن دانش تکمیلی در زمینه رشته مهندسی برق به ویژه تسلط به نرم افزارهای این رشته می تواند از نکات جذاب برای کارفرمایان به شمار رود و مشتاقان استخدام مهندس برق در اتریش باید در این زمینه ها نیز خود را به خوبی تجهیز کرده باشند.

 

درآمد مهندسان برق در اتریش

علاوه بر آرامش و کیفیت بالا زندگی در کشور اتریش از دیگر دلایلی که تعداد مشتاقان استخدام مهندس برق در اتریش را افزایش می دهد بالا بودن درآمد مهندسان برق در اتریش است. به طور کلی سطح درآمدها نسبت به هزینه های زندگی در این کشور تناسب خوبی دارد و یک فرد متخصص با کار در این کشور به راحتی می ‌توانند هزینه های زندگی خود را تامین کرده و پس انداز نیز داشته باشد. به طور میانگین درآمد مهندسان برق در اتریش با کمتر از ۲ سال سابقه کاری حدود ۲۱۰۰ دلار، با ۲ تا ۵ سال سابقه کاری حدود ۲۸۰۰ دلار، با ۵ الی ۱۰ سال سابقه حدود ۳۶۰۰ دلار، با ۱۰ الی ۱۵ سال سابقه کاری حدود ۴۳۰۰ دلار، با ۱۵ یا ۲۰ سال سابقه کار حدود ۴۸۰۰ دلار، و با سابقه کاری بیش از ۲۰ سال به طور میانگین ۶۰۰۰ دلار می باشد. البته این ارقام به صورت میانگین بوده و در شهرها و ایالت های مختلف و به ویژه در شرکت های مختلف شرایط درآمدی متفاوتی می تواند حاکم باشد.

 

کاریابی بین المللی پرگاس پارس آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزای کار و اعزام نیروی کار به اتریش و سایر کشورها می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره کاریابی بین المللی پرگاس پارس تماس حاصل فرمایید:

همچنین بخوانید:  استخدام مهندس برق در استرالیا

021-88662247

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.