استخدام حسابدار در نیوزلند

ماهیت شغل حسابداری، بدین صورت است که در تمامی کسب و کارها به خدمات متخصصان آن نیاز است و تقریبا هیچ کسب و کاری را نمی توان عاری از نیاز به خدمات متخصصان آن دانست. به همین علت در کشورهایی که شرایط اقتصاد مناسب بوده و رونق اقتصادی برقرار است، شرایط بازار کار این رشته بسیار مناسب تر است. کشور نیوزلند در سال های اخیر با داشتن اقتصادی در حال رشد که کسب و کارهای فعال فراوانی همه ساله در آن تاسیس می شوند، می تواند یک مقصد کاریابی و مهاجرت کاری بسیار عالی برای حسابداران از سراسر دنیا به حساب آید. همچنین باید در نظر داشت که زندگی در چنین کشور زیبا و آرامی، به خودی خود یک انگیزه بسیار عالی برای کارجویان برای انتخاب کشور نیوزلند به حساب می آید. در این مطلب قصد داریم به شرایط استخدام حسابدار در نیوزلند اشاره نماییم.

کشور زیبا و توریستی نیوزلند در مسیر توسعه هر چه بیشتر قدم بر می دارد و همان طور که ذکر شد، سالانه تعداد زیادی شرکت و کسب و کار جدید در این کشور تاسیس می شوند که با توجه به این موضوع، می توان دورنمای بازار کار و شانس استخدام حسابدار در نیوزلند را برای متخصصان این رشته، بسیار روشن دانست. شرکت های بین المللی فراوانی نیز همه ساله وارد این کشور شده و با تاسیس شعبه، در اکوسیستم کسب و کار این کشور مهاجرپذیر، به فعالیت مشغول می شوند. همچنین استارتاپ های دانش بنیان فراوانی نیز همه ساله در این کشور تشکیل می شود. حتی دولت این کشور برای جذب افراد کارآفرین خلاق، در سال های اخیر برنامه ویزای استارتاپ نیوزلند را تدارک دهده که از این طریق به کارآفرینان، اقامت دائم این کشور را اعطا می کند. جذب کارآفرینان و افزایش کسب و کارهای فعال به معنای افزایش فرصت های شغلی در اکوسیستم کسب و کار این کشور زیبا می باشد.

همچنین بخوانید:  استخدام حسابدار در انگلیس

 

کاریابی حسابداران در نیوزلند

همه ساله لیست مشاغل مورد نیاز کشور نیوزلند اعلام می شود و در سال های اخیر همواره رشته حسابداری با چندین عنوان شغلی، در این لیست قرار گرفته است افرادی که قصد دارند از فرصت کاریابی حسابداران در نیوزلند بهره‌ مند شوند، باید مدارکشان توسط موسسه جدید حسابداران خبره نیوزلند یا NZICA بررسی و تایید شود. البته افرادی که این رشته را در دانشگاه های خود کشور نیوزلند و همچنین کشور استرالیا تحصیل کرده اند، نیازی به ارزیابی مدارک جهت اخذ مجوز کار به عنوان حسابدار در این کشور نخواهند داشت. زیرا کلیه مدارک تحصیلی ارائه شده در دانشگاه های استرالیا، در کشور نیوزلند نیز مورد تایید است و طبیعتا این قضیه نیز برقرار است.

متقاضیان استفاده از فرصت استخدام حسابدار در نیوزلند، باید از کشور مبدا مدارک تحصیلی و سوابق کاری خود را برای کارفرمایان فعال در این کشور ارسال کنند و در صورتی که شرایط آنان برای فرد کارفرما جذاب باشد، معمولا از آنها برای شرکت در یک مصاحبه شغلی آنلاین دعوت به عمل می آید. در طول مصاحبه این افراد باید تسلط خود به ریزه کاری های رشته حسابداری و همچنین نرم افزار های مرتبط را به خوبی اثبات کنند و همچنین نشان دهند که به زبان انگلیسی تسلط بالایی دارند. در این صورت می‌ توانند یک جاب آفر یا پیشنهاد کاری را از کارفرمای موردنظر در کشور نیوزلند دریافت نموده و از این طریق ویزای کار را به دست آورند و وارد این کشور شوند. علاوه بر داشتن جاب آفر، برای اخذ ویزای کار نیوزلند که یک ویزای امتیاز محور است باید از فاکتورهای دیگری همچون سن، میزان تحصیلات، میزان تجربه کاری مرتبط و میزان تسلط به زبان انگلیسی با ارائه مدرک زبان انگلیسی معتبر همچون آیلتس، تافل و پی تی ئی نیز امتیازات لازم را به دست آورد.

همچنین بخوانید:  استخدام حسابدار در دانمارک

متاسفانه بسیاری از هموطنانمان که قصد کار در کشورهای دیگر همچون نیوزلند را دارند، با تکنیک های مصاحبه های شغلی به ویژه مصاحبه های شغلی بین المللی آشنایی کافی ندارند و به همین جهت نمی ‌توانند کارفرمایان بین‌ المللی را به استخدام خود مجاب نمایند. از این رو برای مشتاقان استفاده از فرصت کاریابی حسابداران در نیوزلند استفاده از خدمات یک کاریابی بین المللی که به شرایط اکوسیستم کسب و کار کشور نیوزلند آشناست می تواند راه ‌گشا باشد. کاریابی بین المللی پرگاس پارس با سال ها تجربه در زمینه اعزام نیروی کار متخصص در رشته های مختلف از جمله حسابداران به کشورهای مختلف دنیا از جمله نیوزلند، استرالیا، کانادا، آمریکا، انگلیس، سوئیس، اتریش و آلمان آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیزمان این زمینه می باشد.

 

درآمد حسابداران در نیوزلند

علل فراوانی برای استقبال از فرصت استخدام حسابدار در نیوزلند در میان متخصصان این رشته در سراسر دنیا وجود دارد که از مهم ترین موارد می توان به شرایط مناسب بازار کار این کشور و امنیت شغلی مناسب در اکوسیستم کسب و کار نیوزلند اشاره نمود. اما شاید اصلی ‌ترین دلیل این موضوع، مناسب بودن درآمد حسابداران در نیوزلند باشد. حقوق حسابداران در نیوزلند به نسبت به اغلب کشورهای اتحادیه اروپا بالاتر است. بازار کار حسابداری در نیوزلند انواع مشاغل و رتبه های مختلف شغلی را شامل می شود که فعالیت در هر کدام میزان درآمد متفاوتی را به همراه خواهد داشت . به طور متوسط می توان گفت که حقوق شغل حسابداری در کشور نیوزلند از حدود 120 هزار دلار نیوزلند در سال است. بیشترین میزان درآمد مربوط به حسابدار ارشد و سرپرست حسابداری و کمترین آن کمک حسابدار و یا منشی حسابدار که تجربه کاری ندارد، می باشد. درآمد حسابداران در نیوزلند بسته به سوابق کاری و تجربه شغلی آن ها می ‌تواند بسیار بالا رود.

همچنین بخوانید:  استخدام حسابدار در اتریش

به طور دقیقا تر، می توان گفت حسابداری چهارمین شغل پر درآمد در کشور نیوزلند به حساب می آید. به طور کلی خدمات حرفه ای و بخش شرکتی در نیوزیلند درآمد خوبی دارند و حسابداران نیز از این امر مستثنی نیستند. زیرا مجموعه مهارت های آنها باعث کسب حقوق بالا نه تنها در بین مؤسسات برتر حسابداری بلکه در سایر صنایع نیز می شود. به عنوان مثال، بسیاری از حسابداران در مدیریت یا مشاوره مالی تخصص دارند و از تخصص آن‌ ها برای نقش‌ های اجرایی استفاده می‌ کنند.

علاوه بر این، درآمد حسابداران در نیوزلند به شهر محل کار آن ها در این کشور نیز بستگی دارد.

 

 

کاریابی بین المللی پرگاس پارس آماده ارایه خدمات در خصوص انواع ویزای کار و اعزام نیروی کار به نیوزلند و سایر کشورها می باشد. در ذیل، شماره تماس این کاریابی بین المللی ذکر شده است:

021-88662247

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.