استخدام حسابدار در انگلیس

حسابداری به علت ماهیت و ذات این شغل، از پرکاربردترین رشته ها در سراسر دنیا به شمار می رود و معمولا در اکثر کشورها بازار کار بسیار خوبی دارد. البته شرایط بازار کار این رشته در تمامی کشورها یکسان نیست و طبیعتا در کشورهایی که اقتصادی پویا و شرکت هایی سودده دارند، فرصت های شغلی برای حسابداران به مراتب بیشتر است. در میان متخصصان رشته حسابداری در کشورمان، افراد علاقه مند کار در خارج از کشور فراوانند. این افراد باید با مطالعه و تحقیق، سعی کنند بهترین شرایط کاری و درآمدی را در اثر مهاجرت کاری برای خود رقم بزنند و خود امر مهاجرت را به عنوان هدف برای خود قرار ندهد. یکی از بهترین کشورها برای شغل حسابداری،، انگلیس می باشد. در این کشور که از اقتصادی پویا و پر رونق برخوردار است، فرصت های شغلی متعددی در زمینه های مختلف برای حسابداران فراهم است و به همین جهت بسیاری از متخصصان این رشته از سراسر دنیا از جمله کشور عزیزمان ایران مشتاق استفاده از فرصت استخدام حسابدار در انگلیس می باشند.

همه ساله لیست مشاغل مورد نیاز کشور انگلیس اعلام می شود و در سال های اخیر همواره رشته حسابداری در این لیست قرار گرفته است. شرایط کاری مناسب یکی از اصلی ترین دلایلی است که موجب شده استقبال از فرصت استخدام حسابدار در انگلیس رو به افزایش باشد. ساعت کار در انگلستان برای حسابداران حداقل 30 ساعت در هفته می باشد اما حداکثر رسمی برای ساعات کاری تعریف نشده است و این امر به توافق بین کارمند کارفرما باز می گردد.

همچنین بخوانید:  استخدام حسابدار در استرالیا

کاریابی حسابداران در انگلیس

برای افرادی که قصد دارند از فرصت کاریابی حسابداران در انگلیس بهره‌ مند شوند، داشتن مدرک دیپلم دبیرستانی و گذراندن دوره تحصیلی در مراکز فنی حرفه ای در زمینه مرتبط با گذراندن دو سال دوره آموزشی در مراکز معتبر به همراه داشتن چند سال سابقه کاری به عنوان حسابدار امور مالی یا بانکی، یا داشتن مدرک دانشگاهی حسابداری به همراه چند سال سابقه کاری مرتبط، الزامی می باشد.

متقاضیان استخدام حسابدار در انگلیس باید از کشور مبدا مدارک تحصیلی و سوابق کاری خود را برای کارفرمایان فعال در این کشور ارسال کنند و در صورتی که شرایط آنان برای فرد کارفرما جذاب باشد معمولا از آنها برای شرکت در یک مصاحبه شغلی آنلاین دعوت به عمل می آید. در طول مصاحبه این افراد باید تسلط خود به ریزه کاری های رشته حسابداری و همچنین نرم افزار های مرتبط را به خوبی اثبات کنند و همچنین نشان دهند که به زبان انگلیسی تسلط بالایی دارند. در این صورت می‌ توانند یک جاب آفر یا پیشنهاد کاری را از کارفرمای موردنظر در کشور انگلیس دریافت نموده و از این طریق ویزای کار را به دست آورند و وارد این کشور شوند. اما بسیاری از هموطنانمان با تکنیک های مصاحبه های شغلی به ویژه مصاحبه های شغلی بین المللی آشنایی کافی ندارند و به همین جهت نمی ‌توانند کارفرمایان بین‌ المللی را به استخدام خود مجاب نمایند. از این رو برای مشتاقان استفاده از فرصت کاریابی حسابداران در انگلیس استفاده از خدمات یک کاریابی بین المللی که به شرایط اکوسیستم کسب و کار کشور انگلیس آشناست می تواند راه ‌گشا باشد. کاریابی بین المللی پرگاس پارس با سال ها تجربه در زمینه اعزام نیروی کار متخصص در رشته های مختلف از جمله حسابداران به کشورهای مختلف دنیا از جمله استرالیا، کانادا، آمریکا، نیوزلند، سوئیس، اتریش و آلمان آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیزمان این زمینه می باشد.

همچنین بخوانید:  استخدام حسابدار در نروژ

روال کار برای کارفرمایان در این کشور بدین صورت است که معمولا فراخوان های شغلی ابتدا 3 ماه در انگلستان و سپس 3 ماه در اتحادیه اروپا باید آگهی شوند. اگر در این 6 ماه فرد مناسب برای شغل مورد نظر پیدا نشود کارفرمایان می توانند از مهاجران خارجی نیرو استخدام کنند. البته با خروج این کشور از اتحادیه اروپا بعید نیست که این اولویت برای شهروندان اتحادیه اروپا دیگر در نظر گرفته نشود. اخذ ویزای کار بعد از پذیرفته شدن در آگهی استخدام کارفرما اتفاق می افتد و با معرفی کارفرما به عنوان اسپانسر مالی برای حضور در انگلستان بعد از 3 ماه الی 9 ماه نتیجه خواهد داد. حسابداران برای مهاجرت کاری به کشور انگلستان می توانند از ویزای مهارت شغلی یا ویزای اسکیل ورکر انگلیس استفاده کنند که زیر مجموعه ویزای تایر 2 می باشد.

درآمد حسابداران در انگلیس

علل فراوانی برای استقبال از فرصت استخدام حسابدار در انگلیس در میان متخصصان این رشته وجود دارد که از مهم ترین موارد می توان به شرایط مناسب بازار کار این کشور و امنیت شغلی مناسب در اکوسیستم کسب و کار انگلیس اشاره نمود. اما شاید اصلی ‌ترین دلیل این موضوع، مناسب بودن درآمد حسابداران در انگلیس باشد. حقوق حسابداران در انگلیس به نسبت به اغلب کشورهای اتحادیه اروپا بالاتر است. بازار کار حسابداری در انگلیس انواع مشاغل و رتبه های مختلف شغلی را شامل می شود که فعالیت در هر کدام میزان درآمد متفاوتی را به همراه خواهد داشت . به طور کلی می توان گفت که حقوق شغل حسابداری در کشور انگلیس از 18  تا 45 هزار پوند در سال متغیر است که بیشترین آن مربوط به حسابدار ارشد و سرپرست حسابداری و کمترین آن کمک حسابدار و یا منشی حسابدار که تجربه کاری ندارد، می باشد . درآمد حسابداران در انگلیس بسته به سوابق کاری و تجربه شغلی آن ها می ‌تواند بسیار بالا رود.

همچنین بخوانید:  استخدام حسابدار در دانمارک

کاریابی بین المللی پرگاس پارس آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزای کار و اعزام نیروی کار به انگلیس و سایر کشورها می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره کاریابی بین المللی پرگاس پارس تماس حاصل فرمایید:

021-88662247

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.