استخدام کارشناس رادیولوژی در عمان

کشور عمان در سال های اخیر سرمایه‌ گذاری فراوانی در توسعه زیر ساخت ‌های خود انجام داده و به همین جهت فرصت‌ های شغلی فراوانی نیز در این کشور برای متخصصان رشته ‌های مختلف به ویژه رشته ‌های بخش سلامت و بهداشت و درمان پدید آمده است. یکی از این رشته ها، رادیولوژی می ‌باشد که متخصصان آن اشتیاق فراوانی به کار در عمان نشان می دهند. در این مطلب به شرایط استخدام کارشناس رادیولوژی در عمان اشاره می نماییم.

رشته کارشناسی رادیولوژی همانند پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری و کلیه رشته‌ های پیراپزشکی که مجموعا رشته های بخش سلامت و سیستم بهداشت و درمان را تشکیل می‌ دهند، رشته ‌ای حساس به حساب آمده و به همین علت فارغ التحصیلان آن در دانشگاه ‌های هر کشوری در صورتی که قصد داشته باشند در کشوری دیگر به کار مشغول شوند باید مدارک تحصیلی خود را در کشور مقصد معادل سازی نمایند. دلیل این موضوع این است که این رشته ها مستقیماً با سلامت و جان انسان ‌ها در ارتباطند و سیستم بهداشت و درمان کشورها نمی توانند ریسک پذیرش همه افراد را بدون سنجش آنان بپذیرند. در واقع فرآیند معادل‌ سازی مدارک بدین معناست که متقاضیان کار در رشته‌ های بخش سلامت که در کشوری دیگر تحصیل کرده ‌اند، در صورتی که قصد داشته باشند وارد کشوری ‌شوند، ابتدا صلاحیت علمی خود را به سیستم بهداشت و درمان آن کشور اثبات نمایند. متقاضیان استفاده از فرصت استخدام کارشناس رادیولوژی در عمان درست همانند مشتاقان استفاده از فرصت کاریابی پزشکان در عمان باید مدارک تحصیلی و سوابق کاری خود را برای سیستم بهداشت و درمان این کشور ارسال نمایند تا پس از دریافت تاییدیه اولیه در آزمون معادل سازی مدارک تحصیلی علوم پزشکی در این کشور که همان آزمون پرومتریک است شرکت نمایند. آزمون پرومتریک عمان که زیر نظر یک کمپانی بین المللی برگزار می شود به زبان انگلیسی بوده و به همین جهت برای موفقیت در آن متقاضیان استفاده از فرصت کاریابی رادیولوژیست ها در عمان نیازی به تسلط به زبان عربی نخواهند داشت. همچنین بسیاری از مراکز درمانی این کشور بین المللی بوده و زیر نظر کمپانی ‌های خارجی اداره می ‌شوند و به همین جهت بسیاری از مشتاقان استفاده از فرصت استخدام کارشناس رادیولوژی در عمان می ‌توانند تنها با تسلط به زبان انگلیسی در این کشور مشغول به کار شوند. گرچه داشتن مدرک زبان عربی و تسلط بر این زبان می تواند یک امتیاز ویژه برای مشتاقان استفاده از فرصت کاریابی رادیولوژیست ها در عمان محسوب شود. این موضوع برای هموطنان جنوبی و به ویژه خوزستانی هایی که تسلط بالایی به زبان عربی دارند، می تواند یک امتیاز به حساب آید و آنان می ‌توانند در اولویت استخدام کارشناس رادیولوژی در عمان قرار گیرند.

همچنین بخوانید:  استخدام کارشناس رادیولوژی در اتریش

 

کاریابی رادیولوژیست ها در عمان

همانند سایر کشورهای دنیا، برای استفاده از فرصت کاریابی رادیولوژیست ها در عمان نیز می ‌بایست یک جاب آفر یا پیشنهاد کاری از کارفرمایان فعال در سیستم بهداشت و درمان این کشور دریافت نمود و از این طریق ویزای کار این کشور را اخذ کرد. روال کار به این صورت است که متقاضیان استفاده از فرصت استخدام کارشناس رادیولوژی در عمان باید مدارک تحصیلی و سوابق کاری خود را همراه با مدارک سابقه کار تهیه و برای کارفرمایان فعال در اکوسیستم کسب و کار این کشور در بخش سلامت ارسال نمایند تا مدارک آنها مورد بررسی قرار گرفته و در صورتی که شرایط مناسبی داشته باشند معمولاً از آنان برای شرکت در یک مصاحبه شغلی دعوت به عمل می آید. در این مصاحبه شغلی این افراد باید سعی کنند کارفرما را به استخدام خود مجاب نمایند. برای این منظور باید تسلط خود را به فنون رشته‌ تخصصی خود نشان داده و همچنین به خوبی اثبات کنند که توانایی برقراری ارتباط به زبان حداقل انگلیسی و ترجیحا انگلیسی و عربی را دارند. همچنین برای موفقیت در این مصاحبه های شغلی، آشنایی به شرایط مصاحبه های شغلی بین المللی و همچنین آشنایی به شرایط اکوسیستم کسب و کار کشور مقصد مورد نیاز است. از این رو به علت اینکه بسیاری از هموطنانمان به شرایط اکوسیستم کسب و کار کشورهای دیگر از جمله عمان تسلطی ندارند، استفاده از خدمات یک کاریابی بین‌ المللی می‌ تواند راه ‌گشا باشد. کاریابی بین المللی پرگاس پارس با سالها تجربه در زمینه اعزام نیروی کار به کشورهای مختلف دنیا از جمله کشورهای عربی حوزه خلیج همیشه فارس و دریای عمان به ویژه کشور عمان آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیزمان می باشد. چندین پرونده موفق در زمینه اعزام نیروی کار متخصص به ویژه در رشته‌های بخش سلامت به کشور عمان موید تسلط این کاریابی بین المللی به شرایط بازار کار این کشور بوده و به همین علت استفاده از خدمات این کاریابی می تواند ریسک کار را برای متقاضیان کاریابی رادیولوژیست ها در عمان به شدت پایین آورد.

همچنین بخوانید:  اعزام کارکنان بخش سلامت به قطر

 

درآمد کارشناسان رادیولوژی در عمان

یکی از علل اصلی استقبال از فرصت استخدام کارشناس رادیولوژی در عمان بالا بودن ارزش پول ملی این کشور یعنی ریال عمان  است. زیرا هر فردی پس از چند سال کار در این کشور می ‌تواند سرمایه نسبتاً قابل توجهی برای آینده خود و خانواده ‌اش جمع آوری کند. به همین جهت بسیاری با آینده نگری این کشور را به عنوان مقصد مهاجرت کاری در نظر می‌ گیرند. اما درآمد کارشناسان رادیولوژی در عمان نیز نسبت به هزینه های زندگی در این کشور رقم مناسبی است و رادیولوژیست هایی که به این کشور مهاجرت کاری می نمایند، می توانند زندگی توأم با رفاه نسبی مناسبی را برای خود و خانواده شان در خاک عمان رقم بزنند. به طور میانگین درآمد کارشناسان رادیولوژی در عمان حدود 500 تا 800 ریال عمان در ماه است که البته این درآمد معاف از مالیات نیز می باشد. زیرا اکثر مشاغل در این کشور از مالیات بر درآمد معاف هستند. کارشناسان رادیولوژی در کشور عمان می ‌توانند در بیمارستان ها و سایر نهادهای خصوصی و دولتی به کار مشغول شوند و به همین جهت شرایط کارفرما یکی از عوامل اصلی در تعیین درآمد کارشناسان رادیولوژی در عمان به شمار می ‌رود. همچنین میزان سابقه شغلی و تجربه کاری نیز از دیگر عوامل اصلی تعیین کننده درآمد رادیولوژیست ها در عمان می باشد. طبیعتاً افرادی که تجربه کاری بیشتری دارند درآمد به مراتب بیشتری نیز به دست می ‌آورند.

 

کاریابی بین المللی پرگاس پارس آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزای کار و اعزام نیروی کار به عمان و سایر کشورها می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره کاریابی بین المللی پرگاس پارس تماس حاصل فرمایید:

همچنین بخوانید:  استخدام کارشناس رادیولوژی در استرالیا

021-88662247

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.