استخدام کارشناس بیهوشی در سوئد

سوئد کشور صنعتی و پیشرفته منطقه اسکاندیناویست که همواره کیفیت زندگی در آن در میان کشورهای دنیا، مثال زدنی بوده و سال هاست به علت پدیده پیری جمعیت و کمبود نیروی کار متخصص و فعال در رشته های مختلف، به عنوان یکی از مقاصد اصلی مهاجرت در دنیا شناخته می شود. همچنین سطح درآمد متخصصان مشاغل مختلف نیز در این کشور بسیار مناسب است و به این علت اشتیاق به مهاجرت کاری به این کشور بسیار بالاست. به طور ویژه شرایط کار و درآمد متخصصان رشته های بخش سلامت در کشور سوئد بسیار مناسب است. از این رو در میان متخصصان رشته های مرتبط با سیستم بهداشت و درمان از جمله کارشناسان بیهوشی در سراسر دنیا، اشتیاق بالایی به ورود به بازار کار این کشور مرفه وجود دارد. در این مطلب به شرایط استخدام کارشناس بیهوشی در سوئد اشاره می نماییم.

کارشناسان بیهوشی تنها در صورتی که مدارک تحصیلیشان در این کشور به تایید برسد، شانس استخدام کارشناس بیهوشی در سوئد  و همچنین اخذ اقامت کاری در این کشور را بدست می آورند. طبیعتا افرادی که در دانشگاه های خود کشور سوئد به تحصیل این رشته پرداخته باشند، مدارکشان بلافاصله پس از اتمام تحصیل مورد تایید بوده و مجوز کار را بدست می آورند. اما افرادی که در سایر کشورهای اروپایی عضو پیمان بولونیا این رشته را تحصیل کرده باشند نیز بدون معادل سازی، مدارکشان مورد تایید است. این افراد فارغ از ملیتشان، تنها با ارائه مدرک زبان سوئدی می توانند مجوز کار در نظام سلامت سوئد را اخذ کنند. اخذ مجوز کار برای کارشناسان بیهوشی تحصیل کرده در کشورهایی چون ایران که عضو کنوانسیون بولونیا نیست، به فرآیند معادل سازی وابسته است که تقریبا مشابه پروسه معادل سازی که مشتاقان استخدام پزشکان در سوئد است. در نهایت برای این افراد و خانواده هایشان پس از مدت زمان تعیین شده شانس اخذ اقامت دائم سوئد را نیز خواهند داشت که این مورد خود یکی از اصلی ترین مزایای ورود به بازار کار کشور سوئد به حساب می آید. علاوه بر تناسب بالای درآمدها و هزینه ها در این کشور که نشان دهنده رفاه اجتماعی مناسب است، آرامش و کیفیت زندگی نیز در این کشور بسیار بالاست. از این رو همواره عده زیادی از سراسر دنیا مشتاق این هستند که به هر نحو ممکن به این کشور منطقه اسکاندیناوی مهاجرت کنند.

همچنین بخوانید:  استخدام کارشناس بیهوشی در انگلیس

افرادی که در سایر کشورهای دنیا از جمله ایران به تحصیل رشته های مرتبط با بخش سلامت از جمله کارشناسی بیهوشی پرداخته و متقاضی کار در کشور سوئد هستند، با شرایط سختی مواجه خواهند بود. این دسته از متقاضیان استفاده از فرصت استخدام کارشناس بیهوشی در سوئد، باید مدارک تحصیلی و سوابق کاری خود را برای نظام سلامت این کشور ارسال نمایند تا شرایط آنان مورد بررسی قرار گیرد. در صورتی که تاییدیه اولیه را کسب کنند، می توانند سایر مراحل معادل سازی مدارک علوم پزشکی در سوئد را طی نمایند که اصلی ‌ترین آن ها آزمون تئوری و عملی جهت معادل سازی مدارک در این کشور است. از آنجا که زبان رسمی کشور سوئد است، به منظور اخذ مجوز کار در این کشور، ارائه مدرک زبان سوئدی معتبر الزامی می باشد. همچنین آزمون معادل سازی مدارک تحصیلی علوم پزشکی در سوئد نیز به زبان سوئدی برگزار می ‌شود و افرادی که تسلط بالایی به زبان سوئدی عمومی و زبان سوئدی تخصصی رشته های علوم پزشکی نداشته باشند، شانسی برای استفاده از فرصت استخدام کارشناس بیهوشی در سوئد را نخواهند داشت.

 

کاریابی کارشناسان بیهوشی در سوئد

برای استفاده از فرصت کاریابی کارشناسان بیهوشی در سوئد این افراد باید از کشور مبدا با کارفرمایان فعال در نظام سلامت این کشور مکاتبه کرده و مدارک تحصیلی و سوابق کاری خود را برای آنان ارسال نمایند. در صورتی که شرایط آنان مناسب باشد، به طور معمول از آن برای شرکت در یک مصاحبه شغلی که به صورت آنلاین برگزار می‌ شود، دعوت به عمل می آید. در این مصاحبه شغلی این افراد باید تسلط بالای خود به زبان سوئدی و همچنین مهارت های رشته بیهوشی را به خوبی به اثبات برسانند تا کارفرما را به استخدام خود مجاب نمایند و از این طریق یک جاب آفر یا پیشنهاد کاری دریافت نموده و با استفاده از آن ویزای کار سوئد را نیز اخذ نمایند.

همچنین بخوانید:  استخدام کارشناس بیهوشی در نیوزلند

به منظور دستیابی به موفقیت در مصاحبه های شغلی متقاضیان استفاده از فرصت کاریابی کارشناسان بیهوشی در سوئد باید به فنون و تکنیک های مذاکره و مصاحبه های شغلی و شرایط اکوسیستم کسب و کار سوئد آشنایی داشته باشند. در غیر این صورت شانس زیادی برای جلب نظر کارفرما نخواهند داشت و نمی توانند جاب آفر مورد نیاز را به دست آورند. به همین علت استفاده از خدمات و راهنمایی های یک کاریابی بین المللی که به شرایط اکوسیستم کسب و کار کشور سوئد و سایر کشورهای دنیا مسلط است می تواند راهگشا باشد. کاریابی بین المللی پرگاس پارس با سال ها تجربه و تعداد زیادی پرونده موفق در زمینه اعزام نیروی کار به سوئد، آلمان، کانادا، استرالیا، نیوزلند،  فرانسه، سوئد، نروژ، اتریش و کشورهای حوزه خلیج فارس و دریای عمان، آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیزمان می باشد.

 

درآمد کارشناسان هوشبری در سوئد

علل مختلفی برای استقبال از فرصت استخدام کارشناس هوشبری در سوئد وجود دارد که اصلی ترین آنها شرایط مناسب بازار کار این کشور و وجود فرصت های شغلی فراوان برای متخصصان این رشته در این کشور مهاجر پذیر می‌ باشد. اما علاوه بر این، بالا بودن درآمد کارشناسان هوشبری در سوئد را نیز می توان از دیگر علل استقبال بالا از فرصت استخدام متخصصان این رشته در این کشور دانست. به طور کلی سطح درآمدها در کشور سوئد برای متخصصان رشته های مختلف به ویژه کادر درمان بسیار مناسب می باشد و این افراد از سطح بالایی از رفاه برخوردار می باشند. میانگین درآمد کارشناسان هوشبری در سوئد بین 30 تا 60 هزار کرون سوئد در ماه است که نسبت به هزینه های زندگی در این کشور رقم قابل توجهی به حساب می آید. درآمد کارشناسان هوشبری در سوئد بسته به میزان سابقه کاری این افراد و همچنین شرایط کارفرما می ‌تواند بالاتر یا پایین ‌تر از رقم میانگین ذکر شده، تعیین شود.

همچنین بخوانید:  استخدام کارشناس بیهوشی در استرالیا

 

کاریابی بین المللی پرگاس پارس آماده ارایه خدمات در خصوص انواع ویزای کار و اعزام نیروی کار به سوئد و سایر کشورها می باشد. در ذیل، شماره تماس این کاریابی بین المللی ذکر شده است:

021-88662247

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.