استخدام کارشناس بیهوشی در انگلیس

کشور انگلستان یا بطور کلی بریتانیا با داشتن یکی از بهترین سیستم های بهداشت و درمان در دنیا موسوم به NHS، همواره به عنوان یکی از بهترین مقاصد مهاجرت برای متخصصان بخش سلامت و رشته های مرتبط با سیستم بهداشت و درمان به شمار آمده و بسیاری از متخصصان این رشته ها از جمله کارشناسان بیهوشی ها همه ساله برای ورود به بازار کار این کشور اپلای می کنند. بسیاری از متخصصان این رشته از کشور خودمان ایران نیز اشتیاق فراوانی برای استفاده از فرصت استخدام کارشناس بیهوشی در انگلیس نشان می دهند. این عزیزان در صورتی که شرایط لازم را داشته و امتیازات لازم را کسب نمایند می توانند از فرصت کاریابی کارشناسان بیهوشی در انگلستان بهره مند شوند. در این مطلب به شرایط کار متخصصان این رشته در انگلستان اشاره می نماییم.

علاقمندان استفاده از فرصت استخدام کارشناس بیهوشی در انگلیس نیز همانند مشتاقان استخدام پرستار در انگلستان در صورتی که در دانشگاه های خود این کشور و همچنین سایر کشورهای اروپایی تحصیل نکرده باشند، برای ورود به بازار کار این کشور باید مدارک تحصیلی خود را معادل سازی نمایند. زیرا نظام سلامت انگلیس معروف به NHS نمی تواند ریسک کرده و به هر فردی که در هر جای دنیا تحصیل کرده باشد، مجوز کار اعطا نماید. زیرا تحصیلات و سطح اطلاعات و دانش این افراد تحت نظر نظام سلامت انگلیس نبوده و نمی توان در رشته هایی که مستقیما با جان و سلامت انسان ها در ارتباط است به چنین افرادی مجوز کار داد. البته دانش آموختگان دانشگاه های کشورهای اروپایی عضو کنوانسیون بولونیا استثنا هستند و چون مدارک تحصیلی اخذ شده در دانشگاه های این کشورها در انگلیس مورد تایید است، این افراد می توانند بدون هیچ فرآیند خاصی وارد بازار کار انگلستان در بخش سلامت شوند. این افراد تنها می بایست مدرک زبان انگلیسی معتبر ارائه نموده و بدون شرکت در آزمون های معادل سازی مدارک تحصیلی به کار در سیستم بهداشت و درمان انگلیس مشغول شوند.

همچنین بخوانید:  استخدام کارشناس بیهوشی در دانمارک

اما فارغ التحصیلان دانشگاه های سایر کشورها از جمله ایران باید مدارک تحصیلی و سوابق کاری خود را برای نظام سلامت این کشور ارسال نموده و در صورت تایید اولیه، در آزمون معادل سازی مدارک علوم پزشکی در این کشور شرکت نمایند و در صورت اخذ نمره قبولی و گذراندن دوره کارورزی در این کشور مجوز کار در نظام سلامت انگلیس را دریافت کنند. در بسیاری موارد، داوطلبان موطف به گذراندن دوره هایی در دانشگاه های علوم پزشکی این کشور نیز خواهند شد. آزمون معادل سازی مدارک علوم پزشکی در انگلیس به زبان انگلیسی، زبان رسمی مردم این کشور برگزار می شود و برای موفقیت در آن نیاز به تسلط بالا به این زبان وجود دارد. در واقع علاوه بر تسلط به زبان انگلیسی عمومی، مشتاقان استفاده از فرصت استخدام کارشناس بیهوشی در انگلیس باید به زبان تخصصی رشته خود هم تسلط بالایی داشته باشند تا بتوانند با موفقیت از عهده این آزمون برآیند.

تسلط به زبان انگلیسی به علل دیگری نیز مورد نیاز است. اولاً برای اخذ ویزای کار انگلیس یکی از فاکتورهای اصلی اخذ امتیازات لازم، تسلط بالا به زبان انگلیسی و ارائه یک مدرک زبان انگلیسی معتبر است که مشتاقان کاریابی کارشناسان بیهوشی در انگلستان باید آن را در نظر داشته باشند. دوما برای اخذ جاب آفر یا پیشنهاد کاری از کارفرمایان فعال در اکوسیستم کسب و کار انگلیس نیز حتماً به تسلط بالا به زبان انگلیسی نیاز است. در عین حال خود متقاضیان استفاده از فرصت استخدام کارشناس بیهوشی در انگلیس نیز در صورت ورود به بازار کار این کشور باید بتوانند با همکاران خود در کادر درمان، بیماران، و همراهان آنان به خوبی ارتباط موثر برقرار کنند و به علت اینکه زبان عموم مردمان انگلستان، انگلیسی است، بدون تسلط به این زبان، برقراری چنین ارتباطی قابل تصور نمی باشد.

همچنین بخوانید:  استخدام کارشناس بیهوشی در استرالیا

 

کاریابی کارشناسان بیهوشی در انگلستان

همانطور که پیشتر ذکر شد متقاضیان استفاده از فرصت کاریابی کارشناسان بیهوشی در انگلستان باید حتماً یک جاب آفر یا پیشنهاد کاری از کارفرمایان فعال در بخش سلامت این کشور دریافت نمایند تا از این طریق به آنان ویزای کار انگلیس اعطا شود. ویزای کار انگلیس ویزایی امتیاز محور بوده و حتماً برای اخذ آن به جاب آفر یا پیشنهاد کاری نیاز است.

از مهمترین بخش های پروسه کاریابی کارشناسان بیهوشی در انگلستان همین اخذ جاب آفر یا پیشنهاد کاری از کارفرمایان فعال در این کشور است. به این منظور این افراد باید مدارک تحصیلی و سوابق کاری خود را برای کارفرمایان فعال در این کشور ارسال نمایند. در صورتی که شرایط آنان مناسب باشد، پس از بررسی مدارک از آن برای شرکت در یک مصاحبه شغلی آنلاین دعوت به عمل می آید که در این مصاحبه این افراد باید سعی کنند کارفرما را به استخدام خود مجاب نمایند. برای این منظور داشتن تسلط به دانش رشته تخصصی خود، زبان انگلیسی، و همچنین فنون ارتباطی و ریزه کاری های مصاحبه های شغلی می تواند برای آنان کاربردی باشد. متاسفانه بسیاری از هموطنانمان به علت عدم تسلط کافی به موارد ذکر شده نمی ‌توانند کارفرمایان را به استخدام خود مجاب نموده و جاب آفر از آنان دریافت نمایند. بدین جهت بهتر است برای پایین آوردن ریسک کار، این عزیزان از خدمات کاریابی ‌های بین‌ المللی استفاده نمایند. کاریابی بین المللی پرگاس پارس با سال ها تجربه در زمینه اعزام نیروی کار به ویژه متخصصان بخش سلامت به کشورهای مختلف دنیا از جمله انگلیس آماده ارائه خدمات در زمینه اخذ جاب آفر به هموطنان عزیزمان می باشد.

همچنین بخوانید:  استخدام کارشناس بیهوشی در اتریش

 

درآمد کارشناسان بیهوشی در انگلیس

بسیاری انگلستان را با سیستم بهداشت و درمان مشهورش که به NHS شهرت یافته، بهترین کشور برای مهاجرت کاری متخصصان بخش سلامت و بهداشت درمان می دانند و برای متخصصان رشته کارشناسی بیهوشی نیز شرایط را به همین صورت می پندارند. شرایط بازار کار این رشته در کشور انگلیس بسیار مناسب است و این رشته در تمامی سال های اخیر جزو رشته های مورد نیاز کشور انگلیس بوده است. اما اصلی ترین دلایل اقبال متخصصان این رشته به ورود به بازار کار انگلیس مناسب بودن درآمد کارشناسان بیهوشی در انگلیس می باشد که به طور میانگین معادل 120 هزار دلار در سال است.. طبیعتاً عوامل مختلفی در تعیین درآمد فیزیوتراپ در انگلیس موثر است که اصلی ترین آن میزان تجربه و سابقه کاری افراد و همچنین شرایط کارفرما می باشد.

 

کاریابی بین المللی پرگاس پارس آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزای کار و اعزام نیروی کار به انگلیس و سایر کشورها می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره کاریابی بین المللی پرگاس پارس تماس حاصل فرمایید:

021-88662247

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.