استخدام پرستار در دبی

کشور امارات و به ویژه شیخ نشین دبی سالهاست در مسیر توسعه پر شتابی قرار گرفته و مرتب زیرساخت های خود را در زمینه های مختلف از جمله در بخش سلامت و حوزه بهداشت و درمان هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی توسعه داده است. ساخت  بیمارستان ها و کلینیک های جدید و استفاده از بهترین تجهیزات به روز دنیا در آن‌ ها موجب شده این کشور از نظر خدمات بهداشت و درمان در سطح مناسبی قرار گیرد. طبیعتاً توسعه روز افزون زیرساخت های بخش بهداشت و درمان در کشور امارات متحده عربی و به ویژه امیر نشین دبی نشان‌ دهنده نیاز این کشور به نیروی انسانی ماهر در این زمینه برای استفاده بهینه از امکانات ایجاد شده را برجسته می نماید. کارکنان بخش سلامت و بهداشت و درمان که در رشته های مختلف این حوزه تخصص دارند از جمله پرستاران می توانند از فرصت کار در کشور امارات متحده عربی و به ویژه دبی بهره ‌مند گردند. در این مطلب قصد داریم شرایط استخدام پرستار در دبی و به طور کلی امارات متحده عربی را خدمتتان شرح دهیم.

به طور کلی مشتاقان استخدام پرستار در دبی امارات متحده عربی نیز باید مانند مشتاقان کار در سایر کشورهای دنیا که در این زمینه تخصصی فعال هستند مدارک تحصیلی خود را در آن کشور معادل سازی نمایند تا به آنان مجوز کار اعطای گردد. زیرا پرستاری نیز مانند پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و رشته های مختلف پیراپزشکی رشته هایی حساس به حساب آمده و به علت ارتباط مستقیم و تنگاتنگی با سلامت و جان انسان ‌ها دارد، نظام سلامت کشور ها در اعطای مجوز کار به تحصیل کردگان آن ها که در کشورهای دیگر تحصیل کرده اند به هیچ وجه اهمال نمی ورزد.

همچنین بخوانید:  استخدام پرستار در هلند

افرادی که به تحصیل این رشته در دانشگاه های کشور امارات متحده عربی بپردازند، پس از اتمام دوره تحصیل خود بدون هیچ فرآیندی و گذراندن آزمونی می توانند از فرصت استخدام پرستار در دبی و سایر شیخ نشین های کشور امارات متحده عربی بهره مند گردند. اما افرادی که این رشته را در کشورهای دیگر تحصیل کرده اند حتماً باید برای معادل سازی مدارک تحصیلی خود در کشور امارات اقدام کنند.

البته اگر شرایط معادل سازی مدارک در کشورهای مختلف را با هم مقایسه کنیم، می توان گفت فرصت استخدام پرستار در قطر و کویت می‌ توانند ساده تر و دست یافتنی تر به نظر آیند. زیرا در این دو کشور می ‌توان یک جاب آفر دریافت نموده و وارد کشور مقصد شده و همزمان با کار برای کارفرمای ذکر شده پروسه معادل سازی مدارک تحصیلی در آن کشور را نیز کلید زد. اما در سایر کشورها از جمله امارات متحده عربی فردی که متقاضی کار در رشته های بخش سلامت در این کشور است ابتدا باید مدارک تحصیلی خود را در آن کشور معادل سازی نماید و سپس برای کارفرما مشغول به کار شود. پرستاران متقاضی استفاده از فرصت استخدام پرستار در دبی باید یک دوره کارورزی حداقل ۶ ماهه را نیز در این کشور بگذرانند تا مجوز کار رسمی را به دست آورند.

 

کاریابی پرستاران در امارات

متقاضیان استفاده از فرصت کاریابی پرستاران در امارات متحده عربی باید از کشور مبدا با کارفرمایان فعال در اکوسیستم کسب و کار این کشور در بخش بهداشت و درمان مکاتبه کرده و مدارک تحصیلی و سوابق شغلی خود را همراه با مدارک زبان برای آنان ارسال نمایند تا در صورتی که شرایط مناسبی داشته باشند از آنان برای شرکت در یک مصاحبه شغلی که معمولا به صورت آنلاین برگزار می‌ شود دعوت به عمل آید. در این مصاحبه شغلی این افراد باید سعی کنند تسلط خود را به دانش رشته پرستاری و همچنین مهارت های ارتباطی به زبان انگلیسی و در صورت امکان عربی به خوبی به فرد کارفرما نشان دهند و در این صورت وی را به استخدام خود مجاب نموده و از وی جاب آفر یا پیشنهاد کاری دریافت نمایند. با داشتن جاب آفر یا پیشنهاد کاری می توان ویزای کار کشور امارات متحده عربی دریافت نموده و وارد این کشور شد و از این طریق از فرصت کاریابی پرستاران در امارات بهره ‌مند گردید.

همچنین بخوانید:  سوالات رایج در مصاحبه های شغلی بین المللی برای پرستاران

اما بسیاری از هموطنان به علت عدم آشنایی با ریزه کاری های مصاحبه های شغلی بین المللی نمی توانند در این پروسه موفقیت کافی به دست آورند. از این رو برای این عزیزان بهترین پیشنهاد استفاده از خدمات یک کاریابی بین المللی است که به شرایط اکوسیستم کسب و کار کشور های مختلف از جمله امارات متحده عربی و دبی آشنایی کافی داشته باشد. کاریابی بین المللی پرگاس پارس با سال ها تجربه در زمینه اعزام نیروی کار متخصص در رشته ‌های مختلف از جمله رشته ‌های بخش سلامت و سیستم بهداشت و درمان به کشورهای مختلف دنیا از جمله کشورهای حوزه خلیج همیشه فارس و دریای عمان، آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیزمان در این زمینه می باشد.

 

درآمد پرستاران در دبی

به ‌طور کلی سطح درآمدها در کشور امارات و به ویژه دبی بسیار بالاست و به همین جهت بسیاری از متخصصان رشته‌ های مختلف مشتاق کار در این کشور هستند. میانگین درآمد پرستاران در دبی حدود ۱۴ هزار درهم امارات است که معمولاً پایین ترین رقم از ۱۰ هزار درهم کمتر نبوده و بالاترین میزان دستمزد نیز حدود ۲۰ هزار درهم می باشد که بسته به شرایط بیمارستان محل کار و همچنین میزان تحصیلات و سوابق کاری افراد می تواند افزایش پیدا کند.

 

کاریابی بین المللی پرگاس پارس آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزای کار و اعزام نیروی کار به دبی و کشور امارات و سایر کشورها می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره کاریابی بین المللی پرگاس پارس تماس حاصل فرمایید:

021-88662247

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.