استخدام مهندس نفت در کویت

  • استخدام مهندس نفت در کویت
  • کاریابی مهندسان نفت در کویت

دهه های متمادی است که کار در کویت؛ رویایی برای متقاضیان کار در خارج از کشور به حساب می آید و متخصصان رشته های مختلف و حرفه های گوناگون برای کار در این کشور حوزه خلیج همیشه فارس متقاضی بوده اند. یکی از رشته هایی که در این کشور فرصت های شغلی زیاد با درآمد بسیار مناسبی برای آن وجود دارد، مهندسی نفت و انرژی است. زیرا این کشور از کشورهای دارای منابع غنی نفت و گاز در منطقه خاور میانه و حوزه خلیج فارس محسوب می شود و به همین علت شرکت های نفتی فراوانی نیز در آن مشغول فعالیت هستند. بسیاری از متخصصان این رشته از سراسر دنیا و همچنین از کشور عزیز خودمان ایران نیز برای بهره بردن از فرصت استخدام مهندس نفت در کویت از خود اشتیاق نشان می دهند و سعی می کنند با ورود به بازار کار این کشور از بالا بودن درآمد مهندسان نفت در کویت منتفع گردند. در این مطلب قصد داریم به شرایط استخدام مهندس نفت در کویت بپردازیم. با ما همراه باشید.

 

کاریابی مهندسان نفت در کویت

همان طور که پیش تر ذکر شد، شرکت های نفتی فراوانی از سراسر دنیا در این کشور نفتی مستقر هستند و استخدام مهندس نفت در کویت می تواند در این شرکت ها نیز صورت گیرد. طبیعیست به همین علت لزوما به منظور کاریابی مهندسان نفت در کویت، نیازی به یادگیری و تسلط بر زبان عربی وجود ندارد. پیش نیاز اعزام نیروی کار مهندس نفت به کویت برای کار در اکثر این شرکت ها تسلط بر زبان انگلیسی است که زبان غالب در تجارت بین المللی و شرکت های چند ملیتی می باشد.

همچنین بخوانید:  استخدام مهندس نفت در استرالیا

تخمین ها نشان می دهد که کویت بیش از 104 میلیون بشکه ذخایر نفت خام دارد که 8 درصد از ذخایر این منبع انرژی ارزشمند در سراسر جهان را شامل می شود. هم اکنون بیش از نیمی از تولید ناخالص ملی این کشور به نفت اختصاص دارد و با توجه به سرمایه گذاری های صورت گرفته و حضور شرکت های بین المللی در زمینه اکتشاف و استخراج منابع نفت در این کشور عربی حوزه خلیج فارس، می توان انتظار داشت این کشور به متخصصان بیشتری برای توسعه میادین نفتی خود در سال های آینده نیاز پیدا کند و فرصت بیشتری برای کاریابی مهندسان نفت در کویت از سراسر دنیا به ویژه کشور عزیزمان فراهم گردد.

 

اعزام نیروی کار مهندس نفت به کویت

کویت از اقتصادی بسیار پویا و با ثبات برخوردار است که البته وابستگی زیادی هم به نفت و فرآورده های نفتی دارد و سرمایه گذاری کلانی در بخش نفت و گاز این کشور صورت گرفته است. صنعت نفت و گاز کویت علاوه بر تجهیزات و امکانات فنی پیشرفته و سرمایه گذاری، به بازوی دیگری برای توسعه به نام نیروی انسانی متخصص نیز نیاز مبرم دارد و برای تامین این نیاز، امکان استخدام مهندس نفت در کویت را برای متخصصان این رشته از کلیه کشورهای دنیا از جمله کشور عزیز خودمان فراهم کرده است. البته نیاز این کشور به نیروی کار متخصص فقط به رشته مهندسی نفت و رشته های مهندسی و فنی منحصر نیست و امکان کاریابی پزشکان در کویت نیز وجود دارد. کاریابی بین المللی پرگاس پارس با سال ها تجربه موفق در زمینه اعزام نیروی کار مهندس نفت به کویت و سایر کشورها، آماده ارائه خدمات از صفر تا صد در زمینه کاریابی مهندسان نفت در کویت و اخذ ویزای کار این کشور برای این عزیزان می باشد.

همچنین بخوانید:  استخدام مهندس نفت در عمان

باید در نظر داشت که افراد متقاضی کاریابی مهندسان نفت در کویت بدون داشتن پیشنهاد کاری یا Job Offer از یک کارفرما در این کشور، امکانپذیر نیست و کاریابی بین المللی پرگاس پارس این مهم یعنی یافتن فرصت شغلی و به دست آوردن پیشنهاد کاری در این کشور را برای متقاضیان استخدام مهندس نفت در کویت انجام می دهد.

 

درآمد مهندسان نفت در کویت

علاوه بر اینکه درآمد مهندسان نفت در کویت به مانند درآمد کلیه مشاغل در این کشور بالاست، باید در نظر داشت که نرخ مالیات بر درآمد برای افراد خارجی مشغول به کار در کویت صفر است و فقط کارفرمایان در کویت مالیات می پردازند. همچنین به علت بالا بودن ارزش پول ملی کشور کویت، درآمد مهندسان نفت در کویت در کشورهای دیگر از جمله کشور خودمان ایران رقم بسیار بالایی محسوب می شود و همین موضوع بسیاری از افراد را مشتاق استفاده از فرصت کار در کویت کرده است. بسیاری از هموطنانمان که از فرصت کاریابی مهندسان نفت در کویت استفاده کرده و در بازار کار این کشور مشغول می شوند و از درآمد مهندسان نفت در کویت بهره می برند، می توانند پس از چند سال کار در این کشور و بازگشت به وطن، زندگی بسیار عالی برای خود و خانواده شان بسازند. همچنین با توجه به سطح زندگی و هزینه ها در کشور کویت، می توان گفت میزان درآمد مهندسان نفت در کویت برای زندگی در این کشور نیز رقم بسیار مناسبی است.

 

کاریابی بین المللی پرگاس پارس آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزای کار و اعزام نیروی کار به کویت و سایر کشورها می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره کاریابی بین المللی پرگاس پارس تماس حاصل فرمایید:

همچنین بخوانید:  استخدام مهندس نفت در اتریش

021-88662247

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.