استخدام مهندس مکانیک در نیوزلند

کشور نیوزلند با اقتصاد شکوفا در سال ‌های اخیر به عنوان یکی از اصلی‌ ترین مقاصد مهاجرت کاری برای متخصصان رشته های مختلف به حساب آمده و بسیاری از متخصصان به ویژه در رشته های فنی و مهندسی این کشور را به عنوان مقصد مهاجرت کاری خود انتخاب می کنند. زیرا چرخ ‌های توسعه در این کشور با سرعت بالایی می چرخد. به همین جهت فرصت‌ های شغلی برای متخصصان رشته ‌های فنی در این کشور بسیار زیاد بوده و دورنمای شغلی آنان نیز در این کشور بسیار مناسب است. یکی از این رشته ها رشته مهندسی مکانیک می باشد و متخصصان این رشته از فرصت های شغلی و شرایط کاری مناسبی در کشور نیوزلند برخوردارند. در این مطلب به شرایط استخدام مهندس مکانیک در نیوزلند اشاره می کنیم.

مشتاقان استفاده از فرصت استخدام مهندس مکانیک در نیوزلند باید ویزای کار این کشور را دریافت نمایند تا بتوانند وارد این کشور شده و مشغول به کار شوند. برای به دست آوردن ویزای کار داشتن یک جاب آفر یا پیشنهاد کاری، تسلط به زبان انگلیسی و اثبات آن از طریق ارائه مدرک زبان انگلیسی معتبر همچون آیلتس، تافل و pte، داشتن سابقه کاری معتبر، و همچنین داشتن تحصیلات به همراه شرایط سنی می توانند تعیین کننده باشند و در هر یک از این فاکتورها فرد متقاضی باید امتیازات لازم را به دست آورد تا در مجموع بتوانند ویزای کار نیوزلند که یک ویزای امتیاز محور است را اخذ نماید. در این میان بحث اخذ مدرک زبان انگلیسی معتبر یکی از اصلی ترین موارد به شمار می رود که دغدغه بسیاری از مشتاقان استخدام مهندس مکانیک در نیوزلند است. زیرا بدون داشتن نمره زبان مناسب نه امکان اخذ امتیاز برای کسب ویزای کار نیوزلند وجود دارد و نه در گام نخست، داوطلبان می توانند حتی کارفرمایان در این کشور را برای اخذ جاب آفر قانع نمایند. طبیعیست که در هیچ یک از کشورهای دنیا نمی تواند در یک رشته فنی مهندسی تخصصی استخدام شد و به زبان رسمی آن کشور تسلط کافی نداشت. زیرا در چنین رشته هایی برقراری ارتباط موثر با همکاران و همچنین مشتریان شرکت یکی از الزامات است و بدون داشتن مهارت های ارتباطی به زبان کشور مورد نظر نمی توان ارتباط موثری برقرار نمود.

همچنین بخوانید:  استخدام مهندس مکانیک در نروژ

 

کاریابی مهندسان مکانیک در نیوزلند

همانند مشتاقان استفاده از فرصت استخدام مهندس مکانیک در استرالیا، افرادی که قصد استفاده از فرصت کاریابی مهندسان مکانیک در نیوزلند را دارند نیز باید در ابتدای امر با کارفرمایان فعال در اکوسیستم کسب و کار این کشور به مذاکره و مکاتبه پرداخته و مدارک تحصیلی و سوابق کاری خود را همراه با مدارک اضافی اخذ شده از جمله مدارک دال بر تسلط آنان به نرم افزارهای مرتبط با رشته تخصصی مهندسی مکانیک برای آنان ارسال نمایند. در صورتی که شرایط آنان مناسب به نظر آید، از آنان برای شرکت در یک مصاحبه کاری که معمولا به صورت آنلاین برگزار می شود دعوت به عمل می آید. در این مصاحبه این افراد باید کارفرما را قانع کنند که فردی مناسب برای شرکت وی می باشند و همچنین تسلط خود به ریزه کاری های رشته مهندسی مکانیک و نرم افزارهای مربوطه و همچنین توانایی ارتباط به زبان انگلیسی را به خوبی به وی اثبات کنند. در این صورت می توانند یک جاب آفر یا پیشنهاد کاری دریافت نموده و از این طریق برای اخذ ویزای کار نیوزلند اقدام نمایند.

بسیاری از هم وطنان به علت اینکه با شرایط مصاحبه های شغلی بین المللی و همچنین شرایط بازار کار کشورهای مختلف آشنایی کافی ندارند، نمی ‌توانند مصاحبه موفقی داشته و کارفرما را به استخدام خود قانع نمایند. از این رو استفاده از خدمات و راهنمایی های یک کاریابی بین المللی برای آنان می تواند راهگشا باشد. کاریابی بین المللی پرگاس پارس با سال ها تجربه و پرونده های متعدد موفق در زمینه اعزام نیروی کار مهندس مکانیک به کشورهای مختلف از جمله نیوزلند، استرالیا، کانادا، آلمان، اتریش، و … آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیزمان جهت اخذ جاب آفر از کشورهای مختلف دنیا می باشد.

همچنین بخوانید:  استخدام مهندس مکانیک در استرالیا

 

درآمد مهندسان مکانیک در نیوزلند

علاوه بر این که شرایط بازار کار نیوزلند برای متخصصان رشته مهندسی مکانیک بسیار مناسب بوده و آنان از فرصت‌ های شغلی فراوانی در این کشور برخوردارند، دیگر دلیل استقبال آنان از مهاجرت کاری به این کشور بالا بودن درآمد مهندسان مکانیک در نیوزلند است به طور میانگین مهندسان مکانیک با تجربه کاری بین ۲ تا ۵ سال می توانند درآمدی بین ۵۷ هزار تا ۷۷ هزار دلار نیوزلند در سال به دست آورند. همانند سایر کشورهای دنیا درآمد مهندسان مکانیک در نیوزلند نیز بسته به شرایط شرکت کارفرما و همچنین میزان سابقه کار و تجربه افراد و همچنین و تسلط آنان به مهارت های اضافه از جمله نرم افزارهای مرتبط تعیین گردد. یکی از اصلی ترین فاکتورها در تعیین درآمد مهندسان مکانیک در نیوزلند میزان سابقه و تجربه کاری آنان است و به طور معمول افراد با تجربه کاری بالا درآمدی بین ۱۱۰ هزار تا ۱۸۰ هزار دلار نیوزلند در سال به دست می ‌آورند.

کاریابی بین المللی پرگاس پارس آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزای کار و اعزام نیروی کار به نیوزلند و سایر کشورها می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره کاریابی بین المللی پرگاس پارس تماس حاصل فرمایید:

021-88662247

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.