استخدام مهندس عمران در کویت

کشور کویت از قدیم ‌الایام به عنوان یکی از ثروتمند ترین و مرفه ترین کشورهای منطقه حوزه خلیج فارس به شمار می‌ آمده و سطح درآمد در این کشور به شکل معناداری بالا بوده است. از اصلی ترین مزایای کار در این کشور بالا بودن ارزش دینار کویت، پول ملی آن می باشد که موجب می شود درآمد شاغلین در این کشور هنگام تبدیل به پول هر کشور دیگری رقم قابل ملاحظه ای شود. متخصصان رشته های مختلف با چند سال کار در این کشور می ‌توانند زندگی مناسبی برای آینده خود و خانواده شان تامین نمایند و به همین جهت برخی متخصصان ترجیح می‌دهند به جای مهاجرت به یک کشور اروپایی یا یک کشور مهاجر پذیر انگلیسی زبان، چند سال به کشور کویت رفته و با درآمد بالایی که در این کشور به دست می آورند، آن وقت تصمیم بگیرند که می خواهند در کشور خود مقیم شوند یا حتی با سرمایه بدست آمده به یک کشور مهاجر پذیر نقل مکان کنند. مهندسان عمران نیز فرصت های شغلی فراوانی در کشور کویت پیش روی خود می ‌بینند و به همین جهت بسیاری از متخصصان این رشته در کشورمان نیز همه ساله مشتاق استفاده از فرصت استخدام مهندس عمران در کویت هستند. در این مطلب سعی داریم به شرایط کاریابی مهندسان عمران در کویت اشاره نماییم.

کشور کویت با اینکه از نظر جغرافیایی کوچک است، اما منابع نفت و گاز فراوانی داشته و بعد از قطر به عنوان دومین کشور ثروتمند حوزه خلیج فارس به شمار می رود. این کشور در سال ۲۰۱۹ میلادی در رتبه بندی سرانه قدرت خرید داخلی رتبه نهم کشورهای دنیا را از آن خود کرده است که رتبه ای بسیار فاخر به حساب می آید. مشتاقان استفاده از فرصت استخدام مهندس عمران در کویت می‌ توانند در پروژه های مختلفی از جمله ساختمان سازی، ساخت و توسعه زیرساخت ها، راهسازی، و همچنین ساخت و توسعه تجهیزات و زیرساخت های مربوط به میادین نفتی و پالایشگاه‌ها و صنایع پتروشیمی در این کشور مشغول به کار شوند. از آنجا که شرکت ‌های بین المللی فراوانی در کشور کویت در زمینه ساخت و توسعه زیرساخت ها مشغول به کارند، امکان کاریابی مهندسان عمران در کویت هم در شرکت ‌های بومی و هم در شرکت ‌های بین‌ المللی وجود دارد. برای کار در شرکت های بین المللی به هیچ وجه نیازی به تسلط به زبان عربی وجود ندارد و فقط با داشتن تسلط به زبان انگلیسی و ارائه یک مدرک زبان انگلیسی معتبر می توان از کارفرمایان بین ‌المللی در این کشور جاب آفر یا پیشنهاد کاری دریافت نمود. اما برای کار در شرکت های کارفرمای کویتی اغلب نیاز به آشنایی با زبان عربی وجود دارد، البته در برخی از چنین شرکت هایی نیز می توان فقط با تسلط به زبان انگلیسی و ارائه یک مدرک زبان انگلیسی معتبر همچون آیلتس مشغول به کار شد.

همچنین بخوانید:  استخدام مهندس عمران در اتریش

 

کاریابی مهندسان عمران در کویت

افرادی که قصد استفاده از فرصت کاریابی مهندسان عمران در کویت را دارند، باید مدارک تحصیلی، سوابق کاری و اجرایی، و همچنین اعتبار های شغلی خود را برای کارفرمایان فعال در این کشور ارسال نمایند و در صورتی که شرایط آنها مناسب باشد به یک مصاحبه شغلی که معمولا به صورت آنلاین برگزار می شود دعوت می ‌شوند.در آن مصاحبه باید بتوانند با نشان دادن تسلط خود به زبان و همچنین دانش مهندسی عمران کارفرما را به استخدام خود مجاب نمایند. آشنایی با نرم افزارهای تخصصی رشته مهندسی عمران در این زمینه می تواند برای این عزیزان بسیار به کار آید.

اما بدون تسلط به شرایط مصاحبه های شغلی در اکوسیستم کسب و کار و کویت نمی توان انتظار موفقیت در این زمینه را داشت. پس استفاده از خدمات و راهنمایی های یک کاریابی بین المللی حتماً برای موفقیت در پروسه استخدام مهندس عمران در کویت برای این عزیزان راهگشا می باشد. کاریابی بین المللی پرگاس پارس با سال ها تجربه در زمینه اعزام نیروی کار در رشته های مختلف از جمله مهندسی عمران به کشورهای مختلف دنیا به ویژه کویت و سایر کشورهای منطقه خلیج فارس آماده ارائه خدمت به هموطنان عزیزمان می باشد.

 

درآمد مهندسان عمران در کویت

به طور کلی درآمدها در کشور کویت نسبت به هزینه های زندگی در این کشور رقمی بسیار مناسب است و سطح رفاه اجتماعی در این کشور بسیار بالاست و این درآمد مناسب فقط محدود به رشته های مهندسی نیست. بلکه به عنوان مثال افراد زیادی به علت درآمد بالا در سیستم بهداشت و درمان این کشور، مشتاق استفاده از فرصت کاریابی پزشکان در کویت هستند.  میانگین درآمد کارکنان در کویت، حدود ۱۲۰۰ دینار ‌کویت در ماه است. میانگین درآمد مهندسان عمران در کویت نیز حدود ۱۱۶۰ دینار کویت است که البته آنهایی که در پست مدیر پروژه مشغول به کار می ‌شوند درآمدشان تا ۱۶۰۰ دینار ‌کویت نیز بالا می رود. البته این ارقام به صورت میانگین ارزیابی شده و قطعاً برای مهندسان عمرانی که سوابق شغلی و تجربه کاری بیشتری دارند، درآمد بالاتری می توان متصور بود.

همچنین بخوانید:  استخدام مهندس عمران در آلمان

 

کاریابی بین المللی پرگاس پارس آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزای کار و اعزام نیروی کار به کویت و سایر کشورها می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره کاریابی بین المللی پرگاس پارس تماس حاصل فرمایید:

021-88662247

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.