استخدام مهندس صنایع در نیوزلند

در سال های اخیر کشور نیوزلند به عنوان یکی از اصلی ترین مقاصد مهاجرت در جهان شناخته شده و ایرانیان زیادی نیز برای کار و زندگی به این کشور مهاجرت کرده اند. در زمینه رشته های مربوط به صنعت نیز این کشور مهاجرپذیر، بازار کار بسیار مناسبی را برای متخصصین داراست. در اغلب صنایع فعال در این کشور مهاجرپذیر، به تخصص مهندسان صنایع نیاز است و به همین جهت بازار کار رشته مهندسی صنایع در نیوزلند شرایط خوبی دارد. برای هموطنان عزیزمان که متخصص این رشته بوده و تجربه کاری مناسبی نیز دارند، فرصت استخدام مهندس صنایع در نیوزلند وجود دارد. از این رو در این مطلب به شرایط کاریابی مهندسان صنایع در نیوزلند اشاره خواهیم نمود.

 

کاریابی مهندسان صنایع در نیوزلند

همواره در دهه گذشته، رشته مهندسی صنایع جزو رشته های مورد نیاز کشور نیوزلند به شمار می رفته و به همین جهت فرصت استخدام مهندس صنایع در نیوزلند برای متخصصان این رشته از کشورهای دیگر از جمله ایران نیز فراهم است. در آخرین لیست مشاغل مورد نیاز کشور نیوزلند که برای سال ۲۰۲۰ اعلام شده رشته مهندسی صنایع جزو رشته هایی به شمار می ‌رود که کمبود متخصصین آن حس می شود. به دو صورت می توان از فرصت کاریابی مهندسان صنایع در نیوزلند استفاده نمود که روش اول اخذ جاب آفر از کشور مبدا و روش دوم اخذ ویزای جستجوی کار کشور نیوزلند و گشتن به دنبال کار مرتبط با رشته تخصصی پس از حضور در این کشور است.

راه اول که روشی مطمئن تر است بدین صورت است که متقاضیان استخدام مهندس صنایع در نیوزلند باید از کشور مبدا یعنی ایران با کارفرمایان فعال در کشور نیوزلند مذاکره نموده و آن ها را به استخدام خود قانع نمایند و با دریافت یک جاب آفر یا پیشنهاد کاری از کارفرمایی در این کشور، ویزای کار نیوزلند را دریافت نموده و وارد این کشور شوند. این روش مزایای بسیاری دارد و مهم ترین مورد آن، این است که از همان ابتدای ورود به کشور نیوزلند فرد متقاضی دارای شغل بوده و دغدغه ای برای پیدا کردن شغل ندارد و در صورتی که خود را به خوبی به کارفرما نشان داده و رضایت وی را برای تمدید قرارداد جلب نماید می ‌تواند در نهایت اقامت دائم کشور نیوزلند را نیز به دست آورد.

همچنین بخوانید:  استخدام مهندس صنایع در سوئد

مشکل بزرگی که اکثر مشتاقان استخدام مهندس صنایع در نیوزلند با آن مواجهند همین اخذ جاب آفر یا پیشنهاد کاری از یک کارفرمای فعال در اکوسیستم کسب و کار این کشور است. زیرا برای این منظور این افراد علاوه بر تسلط به زبان انگلیسی و رشته تخصصی خود یعنی مهندسی صنایع، باید به فنون مذاکره آن هم یک زبان دیگر تسلط کافی داشته و با شرایط مرسوم مذاکره در اکوسیستم کسب و کار کشور نیوزلند نیز آشنایی داشته باشند. متاسفانه اکثریت آنان در این زمینه مهارت کافی را دارا نیستند به همین جهت نمی ‌توانند نتیجه مطلوبی کسب نمایند، از این رو استفاده از خدمات یک کاریابی بین المللی که تسلط خوبی به شرایط اکوسیستم کسب و کار کشور نیوزلند داشته و نیروهای کار متعددی را به این کشور اعزام کرده است می ‌تواند راهگشای این عزیزان تلقی گردد.

کاریابی بین المللی پرگاس پارس با سالها تجربه در زمینه اعزام نیروی کار رشته های مختلف از جمله مهندسی صنایع به کشور نیوزلند و چندین پرونده موفق در این زمینه آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز از صفر تا صد می باشد. مدیر این کاریابی تسلط بالایی به شرایط مذاکره کاری در این کشور دارد و با تکیه بر همین آشنایی با شرایط کشور نیوزلند توانسته تعداد بسیاری از هموطنان عزیزمان که مشتاق کاریابی مهندسان صنایع در نیوزلند بوده اند را نیز برای کار به این کشور اعزام نماید. البته فرصت استخدام مهندس صنایع در کانادا، اتریش، سوئد، انگلیس و آلمان نیز برای متخخصان این رشته مغتنم است و این کاریابی بین المللی برای ورود به بازار اکار این کشورها نیز آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان می باشد.

همچنین بخوانید:  استخدام مهندس صنایع در آلمان

راه دیگر برای ورود به کشور نیوزلند برای استفاده از فرصت کاریابی مهندسان صنایع در این کشور، استفاده از فرصت ویزای جستجوی کار این کشور است که روشی بسیار پر ریسک به نسبت روش قبلی می باشد.

 

درآمد مهندسان صنایع در نیوزلند

نیوزلند یکی از کشور های نسبتا مرفه به حساب می آید و میزان درآمدها نسبت به هزینه های زندگی در این کشور برای اکثر مشاغل از سطح بالا و قابل قبولی برخوردار است. میانگین درآمد مهندسان صنایع در نیوزلند نیز نسبت به بسیاری از کشورها بالاتر بوده و نسبت به هزینه های زندگی در این کشور نیز رقم بسیار مناسبی می باشد. میانگین درآمد مهندسان صنایع در نیوزلند حدود 70 هزار دلار در سال می باشد. البته تنوع صنایع در کشور نیوزلند بسیار بالاست و هر کارفرمایی شرایط خاص خود برای اعطای حقوق کارمندانش را دارد و یکی از اصلی ترین عوامل تعیین درآمد مهندسان صنایع در نیوزلند همین شرایط کارفرما می باشد که البته نمی تواند حقوق تعیین شده از حداقل درآمد قابل قبول در قانون کار این کشور کمتر باشد. میزان سابقه کاری و داشتن مهارت های بیشتر از جمله تسلط به نرم افزارهای مربوط به این رشته نیز می تواند در بالا بردن رفتن درآمد مهندسان صنایع در نیوزلند نقش ایفا کند.

 

کاریابی بین المللی پرگاس پارس آماده ارایه خدمات در خصوص انواع ویزای کار و اعزام نیروی کار به نیوزلند و سایر کشورها می باشد. در ذیل، شماره تماس این کاریابی بین المللی ذکر شده است:

021-88662247

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.