استخدام مهندس شیمی در اتریش

  • استخدام مهندس شیمی در اتریش
  • کاریابی مهندسان شیمی در اتریش

کشور اتریش به عنوان یکی از بهترین کشورهای اتحادیه اروپا برای زندگی و همچنین یکی از صنعتی ترین کشورهای اروپای مرکزی شناخته می شود. از این رو بسیاری از مشتاقان کاریابی در خارج از کشور این کشور را بهترین گزینه برای خود به منظور پیدا کردن یک فرصت شغلی و اقامت کاری می دانند. لیست مشاغل مورد نیاز اتریش همه ساله توسط دولت این کشور اعلام می ‌گردد و متخصصان رشته های مختلف می توانند در صورتی که نام رشته آنان در این لیست موجود باشد برای کاریابی و پیدا کردن یک فرصت شغلی در کشور اتریش اقدام نماید. یکی از رشته های مورد نیاز کشور اتریش مهندسی شیمی می باشد و از این رو فرصت استخدام مهندس شیمی در اتریش برای هموطنان عزیزمان نیز مهیا است.

همانطور که پیشتر ذکر کردیم اتریش کشوری کاملاً صنعتی به حساب می ‌آید و صنایع مختلفی که با مسائل مربوط به رشته مهندسی مهندسی شیمی مرتبطند، در این کشور مشغول فعالیت هستند. رشته مهندسی شیمی حوزه فعالیت بسیار گسترده ای دارد و در صنایع گوناگونی از جمله صنعت نفت؛ رنگ سازی، صنایع غذایی، صنعت خودرو، ماشین آلات و غیره کاربرد فراوان دارد. رشته مهندسی شیمی در صنایع حساسی چون تولید دارو نیز به کار می آید. اما شاید بیشترین فرصت شغلی برای متخصصان رشته مهندسی شیمی در کشور اتریش به مانند سایر کشورهای اروپایی در شرکتهای بزرگ پتروشیمی و نفت این کشور باشد. اتریش صاحب چند شرکت نفتی بزرگ بوده و البته مقر اوپک، اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان عمده نفت نیز در وین پایتخت این کشور واقع شده است. به همین جهت در شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی فرصت های شغلی در این کشور نسبتا فراوان است. با توجه به تعدد شرکت های صنعتی در زمینه های ذکر شده در این کشور، فرصت استخدام مهندس شیمی در اتریش به نسبت اکثر کشورهای اروپایی بیشتر است.

همچنین بخوانید:  استخدام مهندس شیمی در آلمان

به طور کلی شرایط بازار کار در کشور اتریش به شکلی است که درآمد متخصصان مشاغل مختلف از جمله رشته ‌های مهندسی به حدی است که برای یک زندگی راحت و بی دغدغه در این کشور کاملاً مکفی می باشد. از همه مهمتر در صورت اخذ ویزای کار و اقامت کاری در کشور اتریش می توان از امکان یک زندگی کاملا آرام در کشوری زیبا و پیشرفته در قلب اروپا بهره مند شد.

 

کاریابی مهندسان شیمی در اتریش

برای کاریابی مهندسان شیمی در اتریش می بایست این افراد با تسلط به زبان آلمانی با شرکت ‌های کارفرما در این کشور مذاکره کرده و یک جاب آفر یا پیشنهاد شغلی معتبر دریافت نمایند تا از این طریق بتوانند ویزای کار اتریش را اخذ نموده و در این کشور مشغول به کار شوند. البته بدیهی است که در موارد  استثنایی برخی فرصت های شغلی در شرکت های بین المللی نیز می توان در کشور اتریش یافت که برای دستیابی به آن ها نیاز به تسلط کامل به زبان آلمانی و ارائه مدرک زبان وجود ندارد و فقط متقاضی باید تسلط خود به زبان انگلیسی را با ارائه مدرک زبان اثبات نماید.

 

اعزام نیروی کار مهندسی شیمی به اتریش

اکثر افرادی که متقاضی استخدام مهندس شیمی در اتریش هستند با این که در رشته خود کاملاً ماهر هستند اما شاید نتوانند در زمینه یافتن فرصت شغلی و به‌ طورکلی کاریابی در این کشور برای خود به خوبی عمل نماید. زیرا کاریابی یک امر کاملاً تخصصی است و باید توسط فرد یا گروهی که سال ها در زمینه اعزام نیروی کار تجربیات موفق داشته انجام گردد کاریابی بین المللی پرگاس پارس با سالها تجربه موفق در زمینه اعزام نیروی کار مهندسی شیمی به اتریش و به طور کلی اعزام کلیه متخصصان به این کشور آماده ارائه خدمات در زمینه کاریابی در این کشور به هموطنان عزیز می باشد. سالها تجربه موفق در زمینه اعزام نیروی کار در زمینه‌ های شغلی مختلف به کشورهای مختلف به ویژه اتریش موید تخصص این گروه در امر کاریابی بین المللی می باشد.

همچنین بخوانید:  استخدام مهندس شیمی در استرالیا

 

کاریابی بین المللی پرگاس پارس آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزای کار و اعزام نیروی کار به اتریش و سایر کشورها می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره کاریابی بین المللی پرگاس پارس تماس حاصل فرمایید:

021-88662247

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.