استخدام دندانپزشک در عمان

بیشتر پزشکان و دندانپزشکانی که قصد مهاجرت کاری دارند، اغلب به کشورهایی همچون استرالیا، کانادا، انگلستان، نیوزلند، آمریکا، آلمان، اتریش، و دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا می اندیشند  و کمتر کسی به فکر کار در کشورهای دیگر دنیا می افتد. اما کار در کشورهای حوزه خلیج فارس و دریای عمان از جمله کشور عمان نیز در سال های اخیر کمی مورد توجه قرار گرفته است.  شرایط کار به ویژه برای رشته‌ های همچون دندانپزشکی در کشورهای حوزه خلیج فارس و دریای عمان به ویژه کشور عمان آنچنان مناسب است که در سال های اخیر برخی از دندانپزشکان هموطنمان برای استفاده از فرصت استخدام دندانپزشک در عمان اشتیاق نشان داده و بسیاری از آنان موفق به ورود به بازار کار این کشور دوست نیز شده اند.

طبیعتاً مهاجرت کاری برای دندانپزشکان به کشورهایی همچون استرالیا، کانادا، نیوزلند، انگلستان، آمریکا، آلمان، اتریش، و کشورهای در این سطح می ‌تواند امکان زندگی و اقامت در یک کشور با بالاترین استانداردهای زندگی را ارائه نماید. اما برخی از دندانپزشکان ترجیح می ‌دهند مهاجرت کاری را برای جمع آوری یک سرمایه مناسب برای آینده زندگی خود و خانواده شان در نظر بگیرند و برای چنین افرادی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و دریای عمان، از جمله کشور عمان، گزینه ای بسیار مناسب به شمار می رود. زیرا عملاً در اکثر این کشورها مالیات بر درآمد وجود ندارد و همچنین سطح درآمدها به طور کلی در جامعه بالا بوده و به طور اخص سطح درآمد در مشاغل مربوط به پزشکی و نظام سلامت نیز بسیار بالا می باشد. از طرف دیگر به علت بالا بودن ارزش پول کشور عمان و البته اکثر کشورهای حوزه خلیج فارس و دریای عمان، کار در این کشورها به مدت چند سال را می توان به منزله جمع ‌آوری سرمایه بسیار مناسب برای ساختن زندگی در نظر گرفت و به همین جهت است که سال به سال مشتاقان استخدام دندانپزشک در عمان آن بیشتر از قبل می شود.

همچنین بخوانید:  استخدام دندانپزشک در سوئد

به مانند کاریابی پزشکان در عمان افرادی که قصد دارند از فرصت استخدام دندانپزشک در عمان استفاده کنند نیز می بایست مدارک تحصیلی خود را در این کشور معادل سازی نمایند تا مجوز کار در سیستم بهداشت و درمان این کشور عربی را به دست آورد. بدین منظور می بایست این افراد مدارک تحصیلی و سوابق کاری خود را به  نظام سلامت و سیستم بهداشت و درمان این کشور ارائه نموده و در صورت اخذ تاییدیه اولیه برای شرکت در آزمون معادل سازی مدارک آماده شود.

طبیعتا برای ورود به بازار کار دندانپزشکی کشور عمان تسلط به یکی از دو زبان انگلیسی یا عربی نیز الزامی است که برای اثبات تسلط باید مدرک معتبر زبان مورد نظر نیز ارائه شود. البته امکان شرکت در آزمون معادل سازی مدارک در این کشور نیز به هر دو زبان وجود دارد. زیرا بسیاری افراد با شرکت در آزمون پرومتریک عمان که به زبان انگلیسی برگزار می شود می توانند در این کشور مشغول به کار شوند.

 

کاریابی دندانپزشکان در عمان

به منظور استفاده از فرصت کاریابی دندانپزشکان در عمان مشتاقان می ‌بایست از کشور مبدا با کارفرمایان فعال در سیستم بهداشت و درمان این کشور به مذاکره پرداخته و یک پیشنهاد شغلی یا جاب آفر دریافت نمایند تا از این طریق بتوانند ویزای کار نیز دریافت نموده و وارد کشور عمان شوند و مراحل معادل سازی مدارک را طی نمایند.

دقیقاً سختی کار همین بخش یعنی اخذ جاب آفر یا پیشنهاد کاری از کارفرمایان فعال در سیستم بهداشت و درمان عمان می‌ باشد که بسیاری از دندانپزشکان هموطنمان توانایی انجام آن را به شخصه ندارند و برای آنان بسیار ایده آل است که از خدمات یک کاریابی بین المللی که به شرایط اکوسیستم کسب و کار کشور عمان آشناست، استفاده نمایند. در این صورت احتمال موفقیت آنان در استفاده از فرصت استخدام دندانپزشک در آلمان بسیار بالا می ‌رود و می ‌توانند از مزایای آن بهره مند گردند.

همچنین بخوانید:  استخدام دندانپزشک در قطر

کاریابی بین المللی پرگاس پارس با ساله ا تجربه در زمینه اعزام نیروی کار پزشک، دندانپزشک، داروساز، و … به کشورهای مختلف از جمله کشورهای حوزه خلیج فارس و دریای عمان و به ویژه کشور عمان آماده ارائه خدمات در زمینه اخذ جاب آفر یا پیشنهاد کاری برای هموطنان عزیزمان می باشد.

 

درآمد دندانپزشکان در عمان

همانطور که پیشتر نیز کردیم اصلی ‌ترین علت اقبال دندانپزشکان به استفاده از فرصت کاریابی دندانپزشکان در عمان، بالا بودن سطح درآمد در این کشور است. به طور میانگین درآمد دندانپزشکان در عمان ماهانه حدود 3000 ریال عمان است که به نسبت هزینه های زندگی در این کشور رقم مناسبی به شمار می ‌رود. همچنین میانگین درآمد دندانپزشکان در عمان نسبت به بسیاری از کشورهای پیشرفته و مهاجر پذیر دنیا نیز بالاتر است و برای افرادی که قصد دارند در یک کشور به کار و جمع آوری سرمایه بپردازند به همین جهت عمان را می توان از بهترین گزینه ها دانست. البته باید در نظر داشت درآمد دندانپزشکان در عمان  با بالا رفتن تجربه کاری به دست آوردن دانش و تخصص بیشتر، بالاتر می رود که البته این افزایش در آمد به شرایط کارفرما نیز بستگی دارد.

 

کاریابی بین المللی پرگاس پارس آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزای کار و اعزام نیروی کار به عمان و سایر کشورها می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره کاریابی بین المللی پرگاس پارس تماس حاصل فرمایید:

021-88662247

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.