استخدام دندانپزشکان در نیوزلند

  • استخدام دندانپزشکان در نیوزلند
  • کاریابی دندانپزشکان در نیوزلند

نیوزلند چندین سال است که مستمرا مقصد بسیاری از متقاضیان کار از سراسر جهان شده است. دندانپزشکی جزو مشاغل مورد نیاز نیوزلند بوده و شرایط استخدام دندانپزشکان در نیوزلند شامل مواردی چون ارائه مدرک زبان انگلیسی معتبر مانند آیلتس با نمره حداقل ۷؛ معادل سازی مدرک دندانپزشکی توسط شورای دندانپزشکی نیوزلند و همچنین اخذ ویزای کار نیوزلند می باشد. در این راستا می توان اقامت این کشور را نیز بر اساس برنامه مهاجرین متخصص نیوزلند دریافت نمود.

 

درآمد دندانپزشکان در نیوزلند

درآمد دندانپزشکان در نیوزلند بسته به تجربه کاری، شرایط کارفرما و محل کار متقاضی فرق می کند. اما بطور کلی دندانپزشکان با تجربه حداکثر سه سال معمولاً بین 65000 تا 85000 دلار در سال درآمد کسب می کنند که این مبلغ برای افراد با بیش از سه سال تجربه معمولاً بین 85000 تا 186000 دلار می شود. همچنین متخصصان دندانپزشکی معمولاً بین 158 هزار دلار تا 240 هزار دلار درآمد دارند.

 

کاریابی دندانپزشکان در نیوزلند

برای کاریابی دندانپزشکان در نیوزلند باید قبل از هر چیز به زبان انگلیسی که زبان اصلی این کشور است تسلط یافته و مدرک زبان انگلیسی معتبر ارائه نمود. نمره ی قبولی در آزمون آیلتس و OET برای رشته دندانپزشکی به شرح زیر می باشد:

آیلتس – آکادمیک
دندانپزشکان ، متخصصان دندانپزشکی، تکنسین های بالینی دندانپزشکی میانگین نمره 7.5 یا بیشتر و حداقل 7 در هر یک از چهار مؤلفه جداگانه شنیداری ، درک مطلب ، نوشتاری و گفتاری
تکنسین های دندانپزشکی میانگین نمره 7.5 یا بیشتر
متخصص ارتودنسی حداقل نمره 7 در هر یک از 4 مؤلفه شنیداری ، درک مطلب ، نوشتاری و گفتاری
OET
دندانپزشکان ، متخصصان دندانپزشکی، تکنسین های بالینی دندانپزشکی ، تکنسین های دندانپزشکی و متخصص ارتودنسی دریافت نمرات A یا B در هر چهار مؤلفه
همچنین بخوانید:  استخدام دندانپزشک در سوئد

 

اعزام‌ نیروی کار دندانپزشکی به نیوزلند

برای کار به عنوان دندانپزشک در نیوزلند قبل از اخذ ویزا (که به تنهایی 3-6 ماه به طول میانجامد)، باید تاییدیه معادل سازی مدرک دندانپزشکی خود را از شورای دندانپزشکی نیوزلند دریافت کنید که فرآیند معادل سازی مدرک دندانپزشکی برای اعزام نیروی کار دندانپزشکی به نیوزلند به شرح زیر می باشد:

متقاضی استخدام دندانپزشکان در نیوزلند در ابتدا مدارک خود را برای شورای دندانپزشکی نیوزلند ارسال و پس از اخذ تاییدیه اولیه مدارک تحصیلی که فقط برای صحت و سقم مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل شما می باشد؛ سپس سوابق کاری و مدرک تحصیلی و واحد های پاس شده با دقت بررسی می گردد و چنانچه واجد شرایط بودید به مرحله بعدی معادل سازی راه خواهید یافت و طی نامه کتبی سطح ارزیابی مدرک شما اعلام خواهد شد که معمولا این پروسه حدود ۶ تا ۱۲ ماه طول خواهد کشید.

که در صورت عدم رضایت شورای دندانپزشکی از سوابق تحصیلی وشغلی، شما مجبور به گذراندن امتحانات کتبی معادل سازی دندانپزشکی نیوزلند (NZDREX) خواهید شد.

پس از اتمام کامل پروسه معادل سازی و گرفتن شماره نظام پزشکی؛ مهم ترین مورد در پروسه کاریابی دندانپزشکان در نیوزلند پیدا کردن جاب آفر یا پیشنهاد کاری از یک کلینیک یا بیمارستان در این کشور است که این مورد یک امر کاملا تخصصی به حساب می‌آید و افرادی که در رشته تحصیلی و کاری خود افراد ماهر و متخصص به حساب می‌آیند لزوما نمی‌ توانند در زمینه کاریابی در خارج از کشور نیز موفق عمل نمایند. باید در نظر داشت که کاریابی باید حتماً توسط فرد یا گروهی مجرب که سال‌ها در این زمینه تجربه داشته و اصول و فنون مذاکره و دریافت جاب آفر مسلط است صورت گیرد. کاریابی بین المللی پرگاس پارس با سالها تجربه در زمینه کاریابی دندانپزشکان در نیوزیلند و سایر کشور ها آماده ارائه خدمات از صفر تا صد به این عزیزان در زمینه پیدا کردن فرصت شغلی این کشورها می باشد.

همچنین بخوانید:  استخدام دندانپزشک در ایرلند

 

کاریابی بین المللی پرگاس پارس آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزای کار و اعزام نیروی کار به نیوزلند و سایر کشورها می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره کاریابی بین المللی پرگاس پارس تماس حاصل فرمایید:

021-88662247

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.