استخدام دامپزشک در نیوزلند

در میان دامپزشکان نیز مانند متخصصان سایر مشاغل، اشتیاق به مهاجرت کاری و کاریابی در سایر کشورهای دنیا دیده می شود. البته طبیعتا هر کشوری نمی تواند برای آنان به عنوان گزینه ای مناسب محسوب شود. بلکه باید کشور مقصد مهاجرت کاری و کاریابی بین المللی برای دامپزشکان، از میان کشورهایی انتخاب شود که بازار کار مناسبی برای این رشته داشته و درآمد متخصصان این رشته نیز در آن کشورها بالا باشد. از این رو نیوزلند را می توان یکی از بهترین گزینه های پیش روی این عزیزان دانست، زیرا این کشور به عنوان یکی از اصلی ترین کشورهای دنیا در زمینه صنعت دامپروری، بازار کار مناسبی برای رشته های مربوطه داراست. علاوه بر این در کشوری مانند نیوزلند این فرهنگ بسیار جا افتاده که مردم به نگهداری از حیوانات خانگی بپردازند.  به همین دلیل، شرایط بازار کار این رشته در کشور نیوزلند بسیار مناسب است. از این رو در میان دامپزشکان ایرانی نیز تعداد متقاضیان استفاده از فرصت استخدام دامپزشک در نیوزلند سال به سال رو به افزایش می گذارد. در این مطلب قصد داریم به شرایط استخدام دامپزشک در نیوزلند و همچنین شرایط کار و درآمد دامپزشکان در نیوزلند بپردازیم.

اما تنها دامپزشکانی که موفق به اخذ مجوز طبابت و اجازه کار در نیوزلند شوند، می توانند شانس استخدام دامپزشک در نیوزلند در مراکز مختلف از جمله کلینیک های دامپزشکی این کشور و همچنین اقامت کاری در این کشور را داشته باشند. در نهایت برای این افراد و خانواده هایشان پس از مدت زمان تعیین شده شانس اخذ اقامت دائم نیوزلند را نیز خواهند داشت. اخذ مجوز کار دامپزشکی برای دامپزشکان تحصیل کرده در دانشگاه های سایر نقاط دنیا به جز استرالیا، انگلیس، آفریقای جنوبی و آمریکا، به فرآیند معادل سازی وابسته است که البته به سختی پروسه معادل سازی که مشتاقان استخدام پزشکان در نیوزلند باید بگذرانند، نیست.

 

کاریابی دامپزشکان در نیوزلند

خوشبختانه رشته دندانپزشکی در میان لیست مشاغل مورد نیاز نیوزلند قرار گرفته است و سازمان ارزشیابی مدارک متخصصان این رشته در کشور نیوزلند، انجمن دامپزشکان می باشد. از این رو فرصت کاریابی دامپزشکان در نیوزلند برای متخصصان این رشته که در سایر نقاط جهان تحصیل کرده اند وجود دارد و فرصت کار در این کشور را در کنار فرصت استخدام دامپزشک در استرالیا، باید گزینه ای عالی برای این عزیزان دانست. متقاضیان برای ارزشیابی مدارک خود در این کشور باید مدارک مورد نیاز را ارائه نمایند که عبارتند از: ریز نمرات مدرک تحصیلی به زبان اصلی و کپی نسخه ترجمه شده به زبان انگلیسی در صورت نیاز، ریز نمرات امتحان تخصصی دامپزشکی از کشور نیوزلند، گواهی نامه یا دانشنامه به زبان اصلی و نسخه  ترجمه شده به زبان انگلیسی در صورت نیاز، گواهی گذراندن دوره های آموزشی اینترشیپ دامپزشکی (در صورت نیاز)، مدارک و مستندات دال بر عضویت در انجمن مربوطه در صورت وجود، مدارک و مستندات از سوابق اشتغال از زمان فارغ التحصیلی تا به امروز، مدارک و مستندات حاکی از ثبت نام یا مجوز در صورت نیاز، کپی صفحه اول پاسپورت، مدارک و مستندات دال بر تسلط به زبان انگلیسی (مدرک زبان انگلیسی معتبر همچون آیلتس). متقاضیان استفاده از فرصت استخدام دامپزشک در نیوزلند، باید در هر یک از مهارت های 4 گانه آزمون آیلتس، حداقل نمره 7 را کسب نمایند. البته معادل نمره ذکر شده در آزمون آیلتس، در آزمون های معتبر دیگر همچون تافل نیز می تواند مورد قبول واقع شود.

همچنین بخوانید:  استخدام دامپزشک در کانادا

طبیعی است که همانند سایر کشورهای دنیا از شرایط کاریابی دامپزشکان در نیوزلند نیز گذراندن پروسه ارزشیابی مدارک و شرکت در آزمون معادل سازی در این کشور است. زیرا دامپزشکی از رشته های حساس در نیوزلند و تمامی کشورهای دنیا به شمار می رود و فارغ التحصیلان این رشته در کشورهای دیگر برای کار در نیوزلند باید صلاحیت خود را به اثبات برسانند و این اثبات صلاحیت علمی بدون موفقیت در فرآیند معادل سازی مدارک در این کشور میسر نمی باشد. افرادی که موفق شوند از آزمون معادل سازی مدارک دامپزشکی در نیوزلند سربلند بیرون آیند و دوره کوتاه مدت اینترنشیپ یا کارورزی را در سیستم بهداشت و درمان کشور بگذرانند، مدرک یا گواهی اجازه طبابت را از نظام دامپزشکی نیوزلند دریافت می کنند که با آن می توانند در هر یک از کلینیک های دامپزشکی این کشور مشغول به کار شوند

در تمامی سالهای اخیر کشور نیوزلند با توجه به گسترش صنعت دامپروری خود، با کمبود دامپزشک مواجه بوده است و همه ساله رشته دامپزشکی از رشته های مورد نیاز این کشور محسوب می شده است. دلایل مختلفی برای این موضوع می‌ توان یافت که اولاً نیروی کار دامپزشکی در کشورهایی با فرصت شغلی بیشتری روبرو هستند که فرهنگ نگه داری حیوانات در منازل در میان مردم آن کشورها بیشتر جا افتاده است. با توجه به اینکه درصد بالایی از مردم نیوزلند علاقه به نگهداری حیوانات خانگی دارند، بازار کار برای دامپزشکان در این کشور برای ارائه خدمات درمانی بهتر به حیوانات خانگی مردم این کشور بسیار مناسب است. دوما در کشور پیشرفته ای مانند نیوزلند به دامپروری سیستماتیک توجه خاصی می شود. در واقع در این کشور مانند سایر کشورهای پیشرفته دنیا دامپروری علمی و اصولی برای تامین مواد غذایی مورد نیاز مردم با جدیت تمام دنبال می شود. از این رو در کلیه مراکز پرورش دام در این کشور، از خدمات دامپزشکان بهره گرفته می شود تا پرورش دام با بالاترین کیفیت و تحت بالاترین نظارت ها صورت گیرد. به همین جهت شرایط بازار کار این کشور برای دامپزشکان نسبت به سایر کشورهای جهان مناسب است و فرصت استخدام دامپزشک در نیوزلند را می‌ توان یکی از بهترین موقعیت ‌های مهاجرت کاری برای متخصصان و فارغ التحصیلان این رشته به حساب آورد.

همچنین بخوانید:  استخدام دامپزشک در انگلیس

یکی از مزایای برنامه کاریابی دامپزشکان در نیوزلند که برای آنان بسیار جذابیت دارد، امکان اخذ اقامت دائم کشور نیوزلندست که خود مزیتی بسیار مهم به حساب می آید. همچنین از ابتدای امر و با حضور دامپزشک در نیوزلند از این طریق، ویزا برای همراهی همسر و فرزندان صادر می شود. در این برنامه برای مشتاقان استخدام دامپزشک در نیوزلند هیچ گونه محدودیت سنی در نظر گرفته نشده و هر دامپزشکی که شرایط استفاده از موقعیت کاریابی دامپزشکان در نیوزلند را داشته باشد می تواند از مزایای برنامه بهره مند گردد. البته شرایط سنی در اخذ ویزای کار نیوزلند لحاظ شده و افرادی که شرایط سنی مناسب تری داشته باشند، امتیاز بیشتری از این فاکتور را بدست می آورند.

کاریابی بین المللی پرگاس پارس با سالها تجربه در زمینه اعزام نیروی کار دامپزشکی به نیوزلند و سایر کشورهای پیشرفته دنیا که بازار کار این رشته مناسب است، آماده ارائه خدمات در زمینه مذاکره و اخذ جاب آفر یا پیشنهاد کاری از موسسات درمانی نیوزلند برای مشتاقان استخدام دامپزشک در نیوزلند می باشد. همچنین این کاریابی بین المللی راهنمایی های لازم در کلیه مراحل از جمله اخذ ویزای کار نیوزلند و غیره را نیز ارائه می نماید.

 

درآمد دامپزشکان در نیوزلند

در کشور نیوزلند متخصصان دامپزشکی از درآمد بسیار بالایی در مقایسه با هزینه های زندگی در این کشور برخوردارند و به همین جهت است که سال به سال مشتاقان کاریابی دامپزشکان در نیوزلند بیشتر می شوند. درآمد دامپزشکان در نیوزلند بر اساس سطح کاری و تخصص آنان نیز متفاوت است. به طور میانگین درآمد دامپزشکان در نیوزلند بین 65 تا 100 هزار دلار نیوزلند در ماه است. یک دامپزشک پایه و تازه فارغ التحصیل شده در کشور نیوزلند به طور میانگین حدود 58 هزار دلار نیوزلند در سال است. اما افرادی که حداقل 3 سال سابقه کاری داشته باشند می توانند درآمدی بین 76 تا 86 هزار دلار نیوزلند در سال به دست آورند.

همچنین بخوانید:  استخدام دامپزشک در سوئیس

البته درآمد دامپزشکان در نیوزلند بسته به ایالتی که در آن مشغول به کار می شوند و همچنین کارفرمایی که آن ها را استخدام می نماید، می تواند متفاوت باشد. . درآمد دامپزشکان در نیوزلند بر اساس سطح کاری و تخصص آنان نیز متفاوت است. . درآمد دامپزشکان در نیوزلند بر اساس تخصص و شهر محل کار آنان به شرح ذیل می باشد:

درآمد دامپزشک با تخصص حیوانات بزرگ، در نورث لند : 85 هزار دلار نیوزلند در سال

درآمد دامپزشک جانشین در آکلند:  بین 75 تا 95 هزار دلار نیوزلند در سال

درآمد کارشناس دامپزشکی در خلیج هاوکس: بین 55 تا 65 هزار دلار نیوزلند در سال

درآمد کارشناس دامپزشکی حیوانات شیرده در تاراناکی: حدود 58 هزار دلار نیوزلند در سال

درآمد دامپزشک باتجربه حیوانات شیرده در ولینگتون: 100 هزار دلار نیوزلند در سال

درآمد دامپزشک در وایکاتو: بین 60 تا 75 هزار دلار نیوزلند در سال

درآمد دامپزشک در شهر کرایست چرچ: بین 80 تا 100 هزار دلار نیوزلند در سال

درآمد دامپزشک با تجربه و ارشد در کانتربری : بین 70 تا 85 هزار دلار نیوزلند در سال

درآمد دامپزشک حیوانات بزرگ در تیمارو: بین 90 تا 120 هزار دلار نیوزلند در سال

 

کاریابی بین المللی پرگاس پارس آماده ارایه خدمات در خصوص انواع ویزای کار و اعزام نیروی کار به نیوزلند و سایر کشورها می باشد. در ذیل، شماره تماس این کاریابی بین المللی ذکر شده است:

021-88662247

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.