استخدام حسابدار در سوئد

بعضی از رشته ها  و مشاغل با توجه به ماهیت ذاتی که دارند، در اکثر کشورهای دنیا، به ویژه کشورهایی که اقتصاد پر رونقی دارند، از بازار کار بسیار مناسبی برخوردارند. حسابداری یکی از این رشته ها بوده و از پرکاربردترین رشته ها در سراسر دنیا به شمار می رود و به همین علت بسیاری از جوانان که دارای استعداد و علاقه در این زمینه هستند، همه ساله به تحصیل این رشته می ‌پردازند تا در نهایت بتوانند آینده شغلی خوبی برای خود رقم بزنند. در کشور ما نیز بسیاری از جوانان مستعد همه ساله به تحصیل این رشته پرداخته و وارد بازار کار می‌ شوند. اما در میان متخصصان رشته حسابداری نیز مانند متخصصان سایر مشاغل، افراد علاقه مند کار در خارج از کشور بسیار فراوانند. شرایط بازار کار این رشته در کشورهای مختلف به یک اندازه مناسب نیست و هر فردی باید سعی کند بهترین شرایط کاری و درآمدی را در اثر مهاجرت کاری برای خود رقم بزند . یکی از بهترین کشورها که بازار کار مناسبی برای رشته حسابداری دارد، کشور زیبا و آرام منطقه اسکاندیناوی، سوئد می باشد. در این کشور که یکی از با ثبات ترین اقتصادهای قاره اروپا و از کشورهای صنعتی این قاره به شمار می رود، فرصت های شغلی متعددی در زمینه های مختلف برای حسابداران فراهم است و به همین جهت بسیاری از متخصصان این رشته از سراسر دنیا از جمله کشور عزیزمان ایران مشتاق استفاده از فرصت استخدام حسابدار در سوئد می باشند.

طبق روال، هر سال لیست مشاغل مورد نیاز سوئد اعلام می شود و در سال های اخیر همواره رشته حسابداری در این لیست قرار گرفته است. قرار گرفتن در این لیست بدین معناست که متقاضیان می توانند از فرصت استخدام حسابدار در سوئد بهره مند شده و وارد اکوسیستم کسب و کار این کشور پیشرفته و صنعتی اتحادیه اروپا شوند و امکان زندگی در این کشور آرام را برای خود و خانواده شان فراهم نمایند.

همچنین بخوانید:  استخدام حسابدار در آلمان

دفترداران و حسابدارانی که مسئول نگهداری و تکمیل و ثبت دفاتر مالی هستند، حفظ کنندگان سوابق حساب، ممیزی معاملات مالی و ثبت گردش های تجاری نیز می توانند از فرصت استخدام حسابدار در سوئد برخوردار شوند. با توجه به رونق روز اقزون اقتصاد کشور سوئد و افزایش تاسیس شرکت های بین المللی و استارتاپ های بسیار متعدد در مناطق مختلف این کشور، و با توجه به این موضوع که اکثر کسب و کارها و شرکت ها به حسابدار متخصص و مجرب نیاز دارند، شرایط مهاجرت کاری برای حسابداران از وضعیت مناسبی برخوردار شده و سال به سال فرصت های شغلی بیشتری برای حسابداران در اکوسیستم کسب و کار کشور سوئد مهیا می شود.

حسابداران برای اخذ ویزای کار کشور سوئد می بایست مدرک زبان سوئدی معتبر اخذ کرده و به اداره مهاجرت این کشور ارائه نمایند و بدون ارائه مدرک زبان سوئدی، امکان اخذ ویزای کار کشور سوئد و همچنین جاب آفر یا پیشنهاد کاری از کارفرمایان فعال در این کشور ممکن نیست. البته امکان اخذ ویزا و اخذ پذیرش برای گذراندن دوره زبان سوئدی در این کشور نیز فراهم است. دیگر مورد مهم در این زمینه، سن افراد می باشد.

 

کاریابی حسابداران در سوئد

برای متقاضیان استفاده از فرصت کاریابی حسابداران در سوئد، داشتن مدرک دیپلم دبیرستانی و گذراندن دوره تحصیلی در مراکز فنی حرفه ای در زمینه مرتبط با گذراندن دو سال دوره آموزشی در مراکز معتبر یا گذراندن دوره های تحصیلات دانشگاهی رشته حسابداری در دانشگاه های مورد تایید کشور سوئد در نقاط مختلف دنیا، به همراه داشتن چند سال سابقه کاری به عنوان حسابدار امور مالی یا بانکی لازم است.

همچنین بخوانید:  استخدام حسابدار در اتریش

متقاضیان استخدام حسابدار در سوئد باید از کشور مبدا مدارک تحصیلی و سوابق کاری خود را برای کارفرمایان فعال در این کشور ارسال کنند و در صورتی که شرایط آنان برای فرد کارفرما جذاب باشد معمولا از آنها برای شرکت در یک مصاحبه شغلی آنلاین دعوت به عمل می آید. در طول مصاحبه این افراد باید تسلط خود به ریزه کاری های رشته حسابداری و همچنین نرم افزار های مرتبط را به خوبی اثبات کنند و همچنین نشان دهند که به زبان سوئدی تسلط بالایی دارند. در این صورت می‌ توانند یک جاب آفر یا پیشنهاد کاری را از کارفرمای موردنظر در کشور سوئد دریافت نموده و از این طریق ویزای کار را به دست آورند و وارد این کشور شوند. اما بسیاری از هموطنانمان با تکنیک های مصاحبه های شغلی به ویژه مصاحبه های شغلی بین المللی آشنایی کافی ندارند و به همین جهت نمی ‌توانند کارفرمایان بین‌ المللی را به استخدام خود مجاب نمایند. از این رو برای مشتاقان استفاده از فرصت کاریابی حسابداران در سوئد استفاده از خدمات یک کاریابی بین المللی که به شرایط اکوسیستم کسب و کار کشور سوئد آشناست می تواند راه ‌گشا باشد. کاریابی بین المللی پرگاس پارس با سال ها تجربه در زمینه اعزام نیروی کار متخصص در رشته های مختلف از جمله حسابداران به کشورهای مختلف دنیا از جمله سوئد، استرالیا، کانادا، آمریکا، انگلیس، سوئیس، اتریش و نیوزلند آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیزمان این زمینه می باشد. لازم به ذکر است که مدیریت این کاریابی سال ها در اروپا به تحصیل، کار و زندگی پرداخته و به طور ویژه در زمینه کاریابی در این کشورها تسلط دارد.

همچنین بخوانید:  استخدام حسابدار در کانادا

 

درآمد حسابداران در سوئد

علل متنوعی برای استقبال از فرصت استخدام حسابدار در سوئد در میان متخصصان این رشته وجود دارد که از مهم ترین موارد می توان به شرایط مناسب بازار کار این کشور و امنیت شغلی مناسب در اکوسیستم کسب و کار سوئد اشاره نمود. اما شاید اصلی ‌ترین دلیل این موضوع، مناسب بودن درآمد حسابداران در سوئد باشد. حقوق حسابداران در سوئد به نسبت بسیاری از کشورها به ویژه در اتحادیه اروپا بالاتر است. بازار کار حسابداری در سوئد انواع مشاغل و رتبه های مختلف شغلی را شامل می شود که فعالیت در هر کدام میزان درآمد متفاوتی را به همراه خواهد داشت. درآمد حسابداران در سوئد بسته به سوابق کاری و تجربه شغلی آن ها می ‌تواند بسیار بالا رود. به طور کلی مدیران حسابداری در سوئد نیز درآمد بسیار بالایی دارند و از پردرآمد ترین افراد در میان کلیه مشاغل در کشور سوئد، محسوب می شوند.

 

کاریابی بین المللی پرگاس پارس آماده ارایه خدمات در خصوص انواع ویزای کار و اعزام نیروی کار به سوئد و سایر کشورها می باشد. در ذیل، شماره تماس این کاریابی بین المللی ذکر شده است:

021-88662247

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.